Data Fanatics

  • Onze cases

    Lees alles over de cases waar we voor onze opdrachtgevers leads hebben mogen werven.

    ER Capital

    ER Capital richt zich op kleinschalig commercieel vastgoed zoals kantoren, bedrijfsruimtes, winkels en verhuurde woningen.

    CNV Vakmensen

    CNV Vakmensen is een van de grootste vakbonden van Nederland met meer dan 130.000 actieve leden.

    Staatsloterij

    Maandelijks verkopen we duizenden loten aan Nederlanders die hun geluk willen beproeven bij de grootste loterij…

  • Onze blogs

    Lees onze blogs over de laatste trends en weetjes rondom leadgeneratie.

    Lead generation
    2-02-2022

    Chatbots gebruiken voor lead generation

    Leadgeneratie en chatbots. Een perfecte…

    Online marketing
    2-02-2022

    Wereld zonder cookies: 15 strategieën van experts

    Zeer recent kondigde Google aan…

    Social
    3-01-2022

    How Marketing Can Adapt To A World Without Cookies: 15 Strategies From Experts

    Very recently, Google announced that…

In-house lead qualification

Wij geloven dat alleen kwalitatief volume zorgt voor hogere conversie en dus meer sales. Om dit te bewerkstelligen heeft Data Fanatics een eigen in-house lead qualification callcenter.

In dit callcenter worden 80% van onze leads geverifieerd en verrijkt. Zo houden we continu de vinger aan de pols en zetten we alleen leads door waar een daadwerkelijk behoefte is op korte termijn.

We krijgen via Data Fanatics hoog gekwalificeerde leads binnen waar sales bij ons direct mee aan de slag kan. De filtering op juistheid van de gegevens en welke zaken men wil verduurzamen is al gedaan.

Peter Marsman | Directeur BOX Duurzaam

Geen koude leads

Of er een daadwerkelijke behoefte is bij een consument of bedrijf kun je aan de gegevens van het formulier natuurlijk niet aflezen. In veel gevallen is dit mensenwerk. Door het bellen controleren we niet alleen de gegevens op juistheid, we polsen gelijktijdig ook de daadwerkelijk behoefte. Zo voorkomen we dat leads enkel ''een brochure'' willen ontvangen, of in de vroege oriëntatiefase zitten.

Naast dat we de behoefte pijlen dient het bellen voor het verrijken van de leads. We zoeken naar de juiste balans in volume en ingevulde formulieren dragen bij aan de kwaliteit. In veel gevallen is het verstandiger dit in twee stappen te doen om zo beide doelstellingen te behalen.

Onze klanten

Data Fanatics is trots op haar opdrachtgevers. Dagelijks gebruike vele bedrijven onze leads om verder te groeien.