Data Fanatics

Een schat aan ervaring en snel van start

Je bent een bedrijf en zoekt hoogwaardige leads. In veel branches als verduurzaming, finance en panels, werft Data Fanatics dagelijks op grote schaal vele honderden hoogwaardige leads. Je hebt dan ook een grote kans dat wij je kunnen helpen. Altijd exclusief, nooit voor meerdere partijen. 

We weten waar we het over hebben. Dat komt door onze schat aan ervaring in uiteenlopende branches. We zijn al jarenlang bedreven in ons vak en hebben dagelijks vaste specialisten actief op onze campagnes. We kennen je doelgroep door en door en testen de nieuwe technieken en targetingmethodes dagelijks. Doordat we continu optimaliseren en luisteren, worden we iedere dag nóg beter! 

We helpen je van het begin tot het einde. Zo sluit de volledige customer journey aan en is de conversie bij opvolging van de leads, wat zullen we zeggen… hóóg! En ook niet onbelangrijk: geef ons je vertrouwen en we gaan direct van start. Geen tijd te verliezen. 

ai powered

Schaalbaar

eigen data

Bewezen succesformule, dat is gegarandeerd knallen!

In onze digitale journey nemen we de potentiële lead stap voor stap mee door het proces. Dit doen we over meerdere kanalen, van social tot e-mail en van remarketing tot native advertising. We vertellen het verhaal en overtuigen de klant door middel van jouw propositie, referenties en conversiegerichte content. Een doel, hoogwaardige leads, klaar voor de sale, intake, proefrit of nieuwe baan, you name it! Wij zorgen niet alleen voor meer bezoekers, maar vooral ook voor méér klanten die graag terug blijven komen.

  • Snel starten, op basis van bewezen succesformule 
  • Al jarenlang een schat aan ervaring in jouw branche 
  • Hogere conversie op hot leads 

Cases waar we trots op zijn

Elke maand maken duizenden consumenten prijs op gratis loten!

Online leadgeneratie voor het callcenter van de Staatsloterij

 

De Staatsloterij. Welke Nederlander kent dit bekende merk nou niet? De overkoepelende organisatie is de Nederlandse Loterij waar ook merken zoals TOTO en Lotto onder vallen. Hiermee is de Nederlandse Loterij de grootste loterij-organisatie van Nederland.

Middels de diverse merken en daarmee ook proposities stelt de Nederlandse Loterij Nederlandsers boven de 18 jaar in staat op een veilige manier een gokje te wagen. 

Naast TV en radio vind een belangrijk deel van de werving van de Nederlandse loterij online plaats. Want waar is de drempel nu nog lager dan online? Eenvoudig eenmalig meespelen of maandelijks met een product of combinatie naar keuzen. Bij de Staatsloterij sluit je dit eenvoudig online af!

De vraag vanuit de Staatsloterij

Elke maand trouwe duizenden nieuwe spelers werven die langere tijd meespelen!

Afwisselend zet de Staatsloterij verschillende campagnes in voor het werven van nieuwe spelers en leden voor hun maandelijkse loterijen. Hierbij ligt te behoefte de ene keer op sale campagnes waarbij abonnementen verkocht dienenen te worden aan Nederlanders boven de 18, de andere keer is er de behoefte aan grote hoeveelheden leads voor de diverse callcenters die de telefonisch deze leads opvolgen en converteren naar spelers.

Alles draait om kwaliteit, spelers welke langere tijd meespelen en bewust de keuze maken. Strakke richtlijnen op boodschap en advertentiemateriaal in verband met de kansspel wetgeving.  

Testen, testen en nog eens testen

Testen testen en nog eens testen. De ene actie is de andere niet. En afwisseling is heel erg belangrijk. Door het inzetten van ons partner netwerk van tientallen hoogwaardige partners realiseren we maandelijks 1.200 sales. Doormiddel van hoog gesegmenteerde e-maildatabases met goed geteste e-mail-templates realiseren wij deze sales. Alles AVG/GDPR proof. Afwisselend draaien we de in-house campagnes van de Staatsloterij en onze eigen leadgeneratie campagnes gebaseerd op bekende gamification principes. 

Een alternatief voor 0% rendement bij de grootbanken.

Heldere en overzichtelijke beleggingsproducten voor de particulier

 

Sinds enkele jaren is Vondellaan vastgoed bezig met het opbouwen van een vastgoedportefeuille gericht op de aankoop en verhuur van woningen in het starterssegment. Het investeringsbeleid van Vondellaan richt zich daarbij op langdurige, stabiele beleggingen in gezonde demografische regio’s.

Duidelijke en overzichtelijke informatie over de beleggingsproducten voor de particulier is daarbij het uitgangspunt. Door de vastgoedobligaties van Vondellaan Vastgoed krijgt de particulier de kans te profiteren van de al maar stijgende huizenprijzen in het Nederlandse middensegment. 

Lorem ipsum dolor sit amet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Elementum, in gravida pulvinar malesuada sit. Nulla sit placerat nam etiam varius urna, non purus posuere. Tempus non dui diam, cum laoreet. Dictumst enim tempor adipiscing nec, a. Interdum augue donec magna arcu pellentesque. Neque amet, risus egestas lacus lectus porttitor facilisis integer proin. Id orci urna massa volutpat feugiat lectus nulla. Iaculis neque quisque

De vraag van de ME Research Group

Een succesvol onderzoekspanel valt of staat met betrokken panelleden die graag vragen beantwoorden en dit niet slechts enkele keren doen maar hier wekelijks plezier uithalen. Dit was dan ook precies de opdracht die Data Fanatics van de ME Research Group mee kreeg. De werving van betrokken panelleden. 

Wekelijks levert Data Fanatics dus nieuwe panelleden op basis van de behoefte die er op dat moment is. Dit gaat enerzijds om aantallen en anderzijds om speciale doelgroepen zoals bepaalde leeftijdscategorieën en achtergronden waaronder opleidingsniveau. 

Onze oplossing voor het JijBentBelangrijk.nl pannel

  • Maandelijks bijsturen op basis van de specifieke wens die het panel op dat moment heeft.
  • Een targetting strategie die aansluit op basis van deze wens, wij zijn aanwezig met onze online marketing-funnels waar deze doelgroep zich bevind.
  • Inzet van een mix aan kanalen van social tot e-mail om zo tot een dwarsdoorsnede van de maatschappij te komen voor de onderzoek van de ME Research group.

Lid worden van de vakbond, juist nu!

Een missie: Heel Nederland duurzaam

Online leadgeneratie als de motor voor grote landelijke verduurzaming. 

 

BOX Duurzaam is een grote landelijke speler die één missie heeft: heel Nederland naar duurzame woningen. Of het nu gaat om zonnepanelen, isolatie of de switch naar HR++Glas. BOX Duurzaam is het totaalpakket dat tevens alles van A-Z regelt.

Ook het terugvorderen van de BTW op zonnepanelen en de subsidie voor isolatie wordt door BOX Duurzaam geregeld. Hierdoor hoeft de consument nergens aan te denken.

Door het bieden van een totaalpakket bespaart de consument en hoop tijd en geld. Bovendien wordt alles zeer efficient gepland zodat alles in een keer wordt geregeld. De volledige projectcoördinatie en kwaliteitscontrole is de verantwoordelijkheid van BOX Duurzaam. 

De vraag van Solvari

BOX Duurzaam was specifiek opzoek naar woningen die nog minimaal twee zaken te verduurzamen hebben, deze woningen moesten bovendien gebouwd zijn tussen 1920 en 1995. Dit omdat de dienstverlening van BOX uitermate geschikt is voor dit type woning. Ook is er een specifieke behoefte aan een bepaald aantal leads per regio per week, dit om de agenda's van de adviseurs goed te vullen met hoogwaardige afspraken.

Wekelijks voldoet Data Fanatics aan deze specifieke vraag. Leads worden online geworven door een mix van online marketing kanalen en worden daarnaast door ons eigen call-center gekwalificeerd én verrijkt.

Onze aanpak voor Solvari

  • Inzet van de ideale marketing mix bestaande uit e-mail, Facebook, Native, Pop en Push traffic.
  • Specifieke targeting op koopwoning-eigenaren in bepaalde regio's voor het vullen van de agenda's van de adviseurs.
  • Het voorbellen van de leads om de wens te bepalen alsmede de leads te kwalificeren. 

Maandelijks bijverdienen door het invullen van enquêtes?

Geld verdienen vanaf de bank was nog nooit zo makkelijk!

JijBentBelangrijk.nl is een van de onderzoekspanels van de ME Research Group uit Nederland. Het panel bestaat al een aantal jaar, maar is sinds eind 2017 bezig om te groeien. Als lid van het panel sta jij centraal. Wat voor jou belangrijk is, is heel persoonlijk. De vragenlijsten die je van JijBentBelangrijk.nl ontvangt sluiten dan ook aan op je persoonlijke situatie en interesses. Hierdoor kost meedoen weinig tijd en energie.

Doormiddel van e-mail wordt je meerdere malen per week uitgenodigd voor het invullen van vragenlijsten, voor deze vragenlijsten krijg je vervolgens een vergoeding in de vorm van meters. Deze meters kun je vervolgens weer eenvoudig inwisselen voor euro's!

De vraag van de ME Research Group

Een succesvol onderzoekspanel valt of staat met betrokken panelleden die graag vragen beantwoorden en dit niet slechts enkele keren doen maar hier wekelijks plezier uithalen. Dit was dan ook precies de opdracht die Data Fanatics van de ME Research Group mee kreeg. De werving van betrokken panelleden. 

Wekelijks levert Data Fanatics dus nieuwe panelleden op basis van de behoefte die er op dat moment is. Dit gaat enerzijds om aantallen en anderzijds om speciale doelgroepen zoals bepaalde leeftijdscategorieën en achtergronden waaronder opleidingsniveau. 

Onze oplossing voor het JijBentBelangrijk.nl pannel

  • Maandelijks bijsturen op basis van de specifieke wens die het panel op dat moment heeft.
  • Een targetting strategie die aansluit op basis van deze wens, wij zijn aanwezig met onze online marketing-funnels waar deze doelgroep zich bevind.
  • Inzet van een mix aan kanalen van social tot e-mail om zo tot een dwarsdoorsnede van de maatschappij te komen voor de onderzoek van de ME Research group.

Lorem ipsum dolor sit amet?

Hoogwaardige leads als groeiversneller van het ER Capital fonds. 


ER Capital is de partner als het gaat het indirect beleggen in vastgoed. Een beleggingsfonds met een instapdrempel van €12.000,00 en daardoor erg toegankelijk voor de meeste Nederlanders. 

ER Capital richt zich op kleinschalig commercieel vastgoed zoals kantoren, bedrijfsruimtes, winkels en verhuurde woningen. Allen met een focus op een hoge bezettingsgraad. Want alleen met verhuurd vastgoed maakt je natuurlijk rendement.  

De beleggingen van ER Capital bevinden zich bovendien dicht bij huis, men belegt in Nederland en België.

De vraag vanuit ER Capital

Het structureel ophalen van particulier vermogen door hoogwaardige leads.

ER Capital is gewend aan leadgeneratie. Uit verschillende eigen marketing campagnes krijgt men dagelijks hoogwaardige leads binnen. Maar zoals bij zo veel op groei georiënteerde organisaties kruipt het bloed waar het niet gaan kan, er is behoefte aan meer leads.

Focus ligt hierbij op kwaliteit. Particulieren beleggers welke minimaal €12.000,00 inleggen bij een eerste storting en de potentie hebben om in de toekomst meer te doen. 

Succes door samenwerken en feedback

Het succes van de case van ER Capital zit hem in nauw samenwerken, continue feedback en goed naar elkaar luisteren. Data Fanatics zet voor ER Capital verschillende kanalen in zoals Social, Native en Linkedin. Leads worden door ons in house qualification center opgevolgd en op waarde geschat, alleen leads welke voldoen aan de voorwaarden zetten wij door. Concreet betekend dit dat zo'n 40% van de potentiële leads bij ER Capital beland 

Lorem ipsum dolor sit amet?

Online leadgeneratie als de motor voor grote landelijke verduurzaming. 

 

BOX Duurzaam is een grote landelijke speler die één missie heeft: heel Nederland naar duurzame woningen. Of het nu gaat om zonnepanelen, isolatie of de switch naar HR++Glas. BOX Duurzaam is het totaalpakket dat tevens alles van A-Z regelt.

Ook het terugvorderen van de BTW op zonnepanelen en de subsidie voor isolatie wordt door BOX Duurzaam geregeld. Hierdoor hoeft de consument nergens aan te denken.

Door het bieden van een totaalpakket bespaart de consument en hoop tijd en geld. Bovendien wordt alles zeer efficient gepland zodat alles in een keer wordt geregeld. De volledige projectcoördinatie en kwaliteitscontrole is de verantwoordelijkheid van BOX Duurzaam. 

De vraag van Solvari

BOX Duurzaam was specifiek opzoek naar woningen die nog minimaal twee zaken te verduurzamen hebben, deze woningen moesten bovendien gebouwd zijn tussen 1920 en 1995. Dit omdat de dienstverlening van BOX uitermate geschikt is voor dit type woning. Ook is er een specifieke behoefte aan een bepaald aantal leads per regio per week, dit om de agenda's van de adviseurs goed te vullen met hoogwaardige afspraken.

Wekelijks voldoet Data Fanatics aan deze specifieke vraag. Leads worden online geworven door een mix van online marketing kanalen en worden daarnaast door ons eigen call-center gekwalificeerd én verrijkt.

Onze aanpak voor Solvari

  • Inzet van de ideale marketing mix bestaande uit e-mail, Facebook, Native, Pop en Push traffic.
  • Specifieke targeting op koopwoning-eigenaren in bepaalde regio's voor het vullen van de agenda's van de adviseurs.
  • Het voorbellen van de leads om de wens te bepalen alsmede de leads te kwalificeren. 

Lorem ipsum dolor sit amet?

Online leadgeneratie als de motor voor grote landelijke verduurzaming. 

BOX Duurzaam is een grote landelijke speler die één missie heeft: heel Nederland naar duurzame woningen. Of het nu gaat om zonnepanelen, isolatie of de switch naar HR++Glas. BOX Duurzaam is het totaalpakket dat tevens alles van A-Z regelt.

Ook het terugvorderen van de BTW op zonnepanelen en de subsidie voor isolatie wordt door BOX Duurzaam geregeld. Hierdoor hoeft de consument nergens aan te denken.

Door het bieden van een totaalpakket bespaart de consument en hoop tijd en geld. Bovendien wordt alles zeer efficient gepland zodat alles in een keer wordt geregeld. De volledige projectcoördinatie en kwaliteitscontrole is de verantwoordelijkheid van BOX Duurzaam. 

De vraag van MijnWoningVerduurzamen

BOX Duurzaam was specifiek opzoek naar woningen die nog minimaal twee zaken te verduurzamen hebben, deze woningen moesten bovendien gebouwd zijn tussen 1920 en 1995. Dit omdat de dienstverlening van BOX uitermate geschikt is voor dit type woning. Ook is er een specifieke behoefte aan een bepaald aantal leads per regio per week, dit om de agenda's van de adviseurs goed te vullen met hoogwaardige afspraken.

Wekelijks voldoet Data Fanatics aan deze specifieke vraag. Leads worden online geworven door een mix van online marketing kanalen en worden daarnaast door ons eigen call-center gekwalificeerd én verrijkt.

Onze aanpak voor MijnWoningVerduurzamen

  • Inzet van de ideale marketing mix bestaande uit e-mail, Facebook, Native, Pop en Push traffic.
  • Specifieke targeting op koopwoning-eigenaren in bepaalde regio's voor het vullen van de agenda's van de adviseurs.
  • Het voorbellen van de leads om de wens te bepalen alsmede de leads te kwalificeren. 

Volg je ook in de voetsporen van succes?

Start jij ook een digitale journey met ons en volg je de voetsporen van succes? Vele grote en kleine, bekende en onbekende merken gingen je al voor. Waarom? Simpel, omdat het werkt!

We starten altijd met een pilot om samen tot de ideale mix te komen. Én te bewijzen dat het werkt. Zijn we blij met elkaar? Dan gaan we een langdurige samenwerking aan. Dan committeren wij ons aan volume én kwaliteit, zodat we samen kunnen groeien. Wel zo prettig!