Werven van sollicitanten in een overspannen markt
De arbeidsmarkt is overspannen, en dan drukken wij ons nog heel zacht uit. Data Fanatics zet zijn kennis en marketing expertise in om de juiste sollicitanten uit de markt te halen. Want goede kandidaten zijn lang niet altijd actief op zoek naar een nieuwe baan. En juist deze wil je hebben! Het principe van werving is natuurlijk gelijk, het heeft te maken met vinden, overtuigen en bevestigden!


Het model van ''uurtje factuurtje'' is in veel branches een model waar met name het bureau wint en de opdrachtgever verliest wanneer er geen succes is. Dat vinden wij niet meer van deze tijd.
Bart Eichhorn CEO & FounderDe customer journey
Wij weten als geen ander hoe consumenten zich oriënteren op verduurzaming en wie de grootste kans hebben om ook daadwerkelijk te converteren. En dan bedoelen we natuurlijk niet naar lead, maar naar klant. We dekken het hele proces af, van de eerste interesse tot de laatste stap. We nemen de consument mee in het verhaal, geven uitleg en overtuigen door onze funnels, content, referenties en FAQ’s. Het resultaat? Hoogwaardige leads.