Werving van panel members
Online onderzoek is hot! In heel Europa bouwt Data Fanatics aan onderzoekspanels voor de grootste partijen. Wij weten als geen ander hoe we ervoor kunnen zorgen dat de juiste doelgroepen zich inschrijven voor de panels. We werven actieve deelnemers die snel starten en lang lid blijven. Dagelijks realiseren wij duizenden leads in deze categorie.


Het model van ''uurtje factuurtje'' is in veel branches een model waar met name het bureau wint en de opdrachtgever verliest wanneer er geen succes is. Dat vinden wij niet meer van deze tijd.
Bart Eichhorn CEO & FounderDe customer journey
Wij weten als geen ander hoe consumenten zich oriënteren op verduurzaming en wie de grootste kans hebben om ook daadwerkelijk te converteren. En dan bedoelen we natuurlijk niet naar lead, maar naar klant. We dekken het hele proces af, van de eerste interesse tot de laatste stap. We nemen de consument mee in het verhaal, geven uitleg en overtuigen door onze funnels, content, referenties en FAQ’s. Het resultaat? Hoogwaardige leads.