Data Fanatics

Werving van panel members

 

De customer journey

 

Wij weten precies hoe consumenten te overtuigen om zich in te schrijven voor een panel en hoe ze te activeren. Want alleen als deelnemers meerdere surveys invullen, werkt het voor beide partijen. We dekken het hele proces af, van de eerste interesse tot de laatste stap. We nemen de consument mee in het verhaal, geven uitleg en overtuigen door onze funnels, content, referenties en FAQ’s. Het resultaat? Hoogwaardige leads. 

Testen, testen en data en nog meer data

Continu testen we nieuwe funnels op het gebied van panelwerving. Van welke advertentie-uiting werkt, tot welke leads het beste converteren bij onze afnemers. Op basis van deze data schalen wij successen snel op en kunnen we zogenoemde ‘bleeders’ op tijd opsporen en pauzeren. 

  1. Testen van doelgroepen en analyseren van data
  2. Analyseren van de gesprekken vanuit ons service center
  3. Analyse van de feedback van onze afnemers

Ons doel? Samen scoren!

We starten onze samenwerking met een pilot waarin we samen op zoek gaan naar de ideale mix van kwaliteit en volume. Met elkaar bepalen we de voorwaarden waaraan een lead moet voldoen. We schalen de successen, zodat we verantwoord kunnen groeien. Zolang er genoeg vraag is, zorgen wij ervoor dat deze bij jou terechtkomt. Korte lijntjes en feedback over en weer zorgen voor een snelle optimalisatie en hoge kwaliteit.

Onze klanten

Data Fanatics is trots op haar opdrachtgevers. Dagelijks gebruike vele bedrijven onze leads om verder te groeien.