Data Fanatics

Nieuwsbrief inschrijvingen

 

De customer journey

 

Wij weten als geen ander hoe consumenten zich oriënteren naar producten en diensten en welke consumenten de grootste kans hebben om ook daadwerkelijk te converteren. Kortom, wij weten wie jij voor jou merk, bedrijf op webshop in jouw database moet hebben om meer sales te genereren. Door middel van onze funnels informeren we de mogelijke klant, overtuigen deze en zorgen dat deze zich inschrijft op jou nieuwsbrief. Zo leveren we engaged contacten die voor omzetgroei zorgen. 

Testen, testen en data en nog meer data

Continu testen we nieuwe B2C-funnels . Van welke advertentie-uiting werkt, tot welke leads het beste converteren bij onze afnemers. Op basis van deze data schalen wij successen snel op en kunnen we zogenoemde ‘bleeders’ op tijd opsporen en pauzeren.

  1. Testen van doelgroepen en analyseren van data
  2. Analyseren van de gesprekken vanuit ons service center
  3. Analyse van de feedback van onze afnemers

Ons doel? Samen scoren!

We starten onze samenwerking met een pilot waarin we samen op zoek gaan naar de ideale mix van kwaliteit en volume. Met elkaar bepalen we de voorwaarden waaraan een nieuwsbrief inschrijving moet voldoen. We schalen de successen, zodat we verantwoord kunnen groeien. Zolang er genoeg vraag is, zorgen wij ervoor dat deze bij jou terechtkomt. Korte lijntjes en feedback over en weer zorgen voor een snelle optimalisatie en hoge kwaliteit.

Onze klanten

Data Fanatics is trots op haar opdrachtgevers. Dagelijks gebruike velen bedrijven onze leads om verder te groeien.