Online leadgeneratie voor het callcenter van de Staatsloterij
De Staatsloterij. Welke Nederlander kent dit bekende merk nou niet? De overkoepelende organisatie is de Nederlandse Loterij waar ook merken zoals TOTO en Lotto onder vallen. Hiermee is de Nederlandse Loterij de grootste loterij-organisatie van Nederland.
Middels de diverse merken en daarmee ook proposities stelt de Nederlandse Loterij Nederlandsers boven de 18 jaar in staat op een veilige manier een gokje te wagen.
Naast TV en radio vind een belangrijk deel van de werving van de Nederlandse loterij online plaats. Want waar is de drempel nu nog lager dan online? Eenvoudig eenmalig meespelen of maandelijks met een product of combinatie naar keuzen. Bij de Staatsloterij sluit je dit eenvoudig online af!

De vraag vanuit de Staatsloterij
Elke maand trouwe duizenden nieuwe spelers werven die langere tijd meespelen!
Afwisselend zet de Staatsloterij verschillende campagnes in voor het werven van nieuwe spelers en leden voor hun maandelijkse loterijen. Hierbij ligt te behoefte de ene keer op sale campagnes waarbij abonnementen verkocht dienenen te worden aan Nederlanders boven de 18, de andere keer is er de behoefte aan grote hoeveelheden leads voor de diverse callcenters die de telefonisch deze leads opvolgen en converteren naar spelers.
Alles draait om kwaliteit, spelers welke langere tijd meespelen en bewust de keuze maken. Strakke richtlijnen op boodschap en advertentiemateriaal in verband met de kansspel wetgeving.

Testen, testen en nog eens testen
Testen testen en nog eens testen. De ene actie is de andere niet. En afwisseling is heel erg belangrijk. Door het inzetten van ons partner netwerk van tientallen hoogwaardige partners realiseren we maandelijks 1.200 sales. Doormiddel van hoog gesegmenteerde e-maildatabases met goed geteste e-mail-templates realiseren wij deze sales. Alles AVG/GDPR proof. Afwisselend draaien we de in-house campagnes van de Staatsloterij en onze eigen leadgeneratie campagnes gebaseerd op bekende gamification principes.