Data Fanatics

Wij herkennen, bereiken en activeren iedere consument

Leader in Leads, dat zeggen we natuurlijk niet voor niets. Met onze online marketing funnels, realiseren wij maandelijks duizenden hoogwaardige (dedicated) leads voor onze opdrachtgevers. Dit doen wij performance based, zo zijn de belangen van onze afnemers en Data Fanatics altijd gelijk aan elkaar. Wel zo prettig. 

 

Staat je branche er niet tussen, geen paniek! Wanneer je actief bent in de business-to-consumer markt en opzoek bent naar grote grote hoeveelheden gekwalificeerde leads dan kunnen we je (bijna) zeker helpen!

Onze campagnes

Wij bieden de beste oplossing voor je doelen. Lees meer over onze "Dedicated campaign”, “Digitale journey”, en “Gamification”.

Dedicated campaign
White Label
Gamification

Onze branches

Business to consumer leads

Van beleggingen tot zonnepanelen. Wij genereren leads voor vrijwel ieder consumentenproduct en -dienst.

Lees meer

Verduurzaming

Je volledige woning verduurzamen of enkel opzoek naar isolatie? Duizenden consumenten vinden de weg via onze duurzaamheidsplatforms.

Lees meer

Beleggingsproducten

Van instapproducten tot vermogensbeheer, maandelijks helpen wij vele beleggingsinstellingen aan leads.

Lees meer

Finance

Van instapproducten tot vermogensbeheer, maandelijks helpen wij vele beleggingsinstellingen aan leads.

Lees meer

Leden & abonnementen

Van de vakbond tot de ouderenbond. Maandelijks realiseren wij vele duizenden nieuwe inschrijvingen voor ledenvereniging en abonnementsdiensten.

Lees meer

Personeelswerving

Van de vakbond tot de ouderenbond. Maandelijks realiseren wij vele duizenden nieuwe inschrijvingen voor ledenvereniging en abonnementsdiensten.

Lees meer

Panelleden

Voor vele onderzoekspanels realiseren wij dagelijks nieuwe inschrijvers op hun onderzoekspanels in Nederland er daar buiten.

Lees meer

Consumentenclaims

Steeds vaker zie je in Europa consumentenclaims. Van AVG tot het dieselschandaal. Wij leveren volwaardige claim deelnemers.

Lees meer

Nieuwsbrief Inschrijvingen

Je database uitbreiden met kopende klanten? Wij zorgen voor hoogwaardige subscribers met echte interactie.

Lees meer

Cases waar we trots op zijn

Elke klantvraag is weer anders. Onze invulling is dan ook altijd maatwerk op basis van bewezen methoden. Dagelijks monitoren, bijsturen en optimaliseren van de campagne funnels zorgen voor het succes.

ER Capital

Hoogwaardige leads als groeiversneller van het ER Capital fonds. 


ER Capital is de partner als het gaat het indirect beleggen in vastgoed. Een beleggingsfonds met een instapdrempel van €12.000,00 en daardoor erg toegankelijk voor de meeste Nederlanders. 

ER Capital richt zich op kleinschalig commercieel vastgoed zoals kantoren, bedrijfsruimtes, winkels en verhuurde woningen. Allen met een focus op een hoge bezettingsgraad. Want alleen met verhuurd vastgoed maakt je natuurlijk rendement.  

De beleggingen van ER Capital bevinden zich bovendien dicht bij huis, men belegt in Nederland en België.

De vraag vanuit ER Capital

Het structureel ophalen van particulier vermogen door hoogwaardige leads.

ER Capital is gewend aan leadgeneratie. Uit verschillende eigen marketing campagnes krijgt men dagelijks hoogwaardige leads binnen. Maar zoals bij zo veel op groei georiënteerde organisaties kruipt het bloed waar het niet gaan kan, er is behoefte aan meer leads.

Focus ligt hierbij op kwaliteit. Particulieren beleggers welke minimaal €12.000,00 inleggen bij een eerste storting en de potentie hebben om in de toekomst meer te doen. 

Succes door samenwerken en feedback

Het succes van de case van ER Capital zit hem in nauw samenwerken, continue feedback en goed naar elkaar luisteren. Data Fanatics zet voor ER Capital verschillende kanalen in zoals Social, Native en Linkedin. Leads worden door ons in house qualification center opgevolgd en op waarde geschat, alleen leads welke voldoen aan de voorwaarden zetten wij door. Concreet betekend dit dat zo'n 40% van de potentiële leads bij ER Capital beland 

Staatsloterij

Online leadgeneratie voor het callcenter van de Staatsloterij

 

De Staatsloterij. Welke Nederlander kent dit bekende merk nou niet? De overkoepelende organisatie is de Nederlandse Loterij waar ook merken zoals TOTO en Lotto onder vallen. Hiermee is de Nederlandse Loterij de grootste loterij-organisatie van Nederland.

Middels de diverse merken en daarmee ook proposities stelt de Nederlandse Loterij Nederlandsers boven de 18 jaar in staat op een veilige manier een gokje te wagen. 

Naast TV en radio vind een belangrijk deel van de werving van de Nederlandse loterij online plaats. Want waar is de drempel nu nog lager dan online? Eenvoudig eenmalig meespelen of maandelijks met een product of combinatie naar keuzen. Bij de Staatsloterij sluit je dit eenvoudig online af!

De vraag vanuit de Staatsloterij

Elke maand trouwe duizenden nieuwe spelers werven die langere tijd meespelen!

Afwisselend zet de Staatsloterij verschillende campagnes in voor het werven van nieuwe spelers en leden voor hun maandelijkse loterijen. Hierbij ligt te behoefte de ene keer op sale campagnes waarbij abonnementen verkocht dienenen te worden aan Nederlanders boven de 18, de andere keer is er de behoefte aan grote hoeveelheden leads voor de diverse callcenters die de telefonisch deze leads opvolgen en converteren naar spelers.

Alles draait om kwaliteit, spelers welke langere tijd meespelen en bewust de keuze maken. Strakke richtlijnen op boodschap en advertentiemateriaal in verband met de kansspel wetgeving.  

Testen, testen en nog eens testen

Testen testen en nog eens testen. De ene actie is de andere niet. En afwisseling is heel erg belangrijk. Door het inzetten van ons partner netwerk van tientallen hoogwaardige partners realiseren we maandelijks 1.200 sales. Doormiddel van hoog gesegmenteerde e-maildatabases met goed geteste e-mail-templates realiseren wij deze sales. Alles AVG/GDPR proof. Afwisselend draaien we de in-house campagnes van de Staatsloterij en onze eigen leadgeneratie campagnes gebaseerd op bekende gamification principes. 

CNV Vakmensen

Online leadgeneratie voor het callcenter van de Staatsloterij

 

De Staatsloterij. Welke Nederlander kent dit bekende merk nou niet? De overkoepelende organisatie is de Nederlandse Loterij waar ook merken zoals TOTO en Lotto onder vallen. Hiermee is de Nederlandse Loterij de grootste loterij-organisatie van Nederland.

Middels de diverse merken en daarmee ook proposities stelt de Nederlandse Loterij Nederlandsers boven de 18 jaar in staat op een veilige manier een gokje te wagen. 

Naast TV en radio vind een belangrijk deel van de werving van de Nederlandse loterij online plaats. Want waar is de drempel nu nog lager dan online? Eenvoudig eenmalig meespelen of maandelijks met een product of combinatie naar keuzen. Bij de Staatsloterij sluit je dit eenvoudig online af!

De vraag vanuit de Staatsloterij

Elke maand trouwe duizenden nieuwe spelers werven die langere tijd meespelen!

Afwisselend zet de Staatsloterij verschillende campagnes in voor het werven van nieuwe spelers en leden voor hun maandelijkse loterijen. Hierbij ligt te behoefte de ene keer op sale campagnes waarbij abonnementen verkocht dienenen te worden aan Nederlanders boven de 18, de andere keer is er de behoefte aan grote hoeveelheden leads voor de diverse callcenters die de telefonisch deze leads opvolgen en converteren naar spelers.

Alles draait om kwaliteit, spelers welke langere tijd meespelen en bewust de keuze maken. Strakke richtlijnen op boodschap en advertentiemateriaal in verband met de kansspel wetgeving.  

Testen, testen en nog eens testen

Testen testen en nog eens testen. De ene actie is de andere niet. En afwisseling is heel erg belangrijk. Door het inzetten van ons partner netwerk van tientallen hoogwaardige partners realiseren we maandelijks 1.200 sales. Doormiddel van hoog gesegmenteerde e-maildatabases met goed geteste e-mail-templates realiseren wij deze sales. Alles AVG/GDPR proof. Afwisselend draaien we de in-house campagnes van de Staatsloterij en onze eigen leadgeneratie campagnes gebaseerd op bekende gamification principes. 

Cases waar we trots op zijn

Elke klantvraag is weer anders. Onze invulling is dan ook altijd maatwerk op basis van bewezen methoden. Dagelijks monitoren, bijsturen en optimaliseren van de campagne funnels zorgen voor het succes.

ER Capital

Hoogwaardige leads als groeiversneller van het ER Capital fonds. 


ER Capital is de partner als het gaat het indirect beleggen in vastgoed. Een beleggingsfonds met een instapdrempel van €12.000,00 en daardoor erg toegankelijk voor de meeste Nederlanders. 

ER Capital richt zich op kleinschalig commercieel vastgoed zoals kantoren, bedrijfsruimtes, winkels en verhuurde woningen. Allen met een focus op een hoge bezettingsgraad. Want alleen met verhuurd vastgoed maakt je natuurlijk rendement.  

De beleggingen van ER Capital bevinden zich bovendien dicht bij huis, men belegt in Nederland en België.

De vraag vanuit ER Capital

Het structureel ophalen van particulier vermogen door hoogwaardige leads.

ER Capital is gewend aan leadgeneratie. Uit verschillende eigen marketing campagnes krijgt men dagelijks hoogwaardige leads binnen. Maar zoals bij zo veel op groei georiënteerde organisaties kruipt het bloed waar het niet gaan kan, er is behoefte aan meer leads.

Focus ligt hierbij op kwaliteit. Particulieren beleggers welke minimaal €12.000,00 inleggen bij een eerste storting en de potentie hebben om in de toekomst meer te doen. 

Succes door samenwerken en feedback

Het succes van de case van ER Capital zit hem in nauw samenwerken, continue feedback en goed naar elkaar luisteren. Data Fanatics zet voor ER Capital verschillende kanalen in zoals Social, Native en Linkedin. Leads worden door ons in house qualification center opgevolgd en op waarde geschat, alleen leads welke voldoen aan de voorwaarden zetten wij door. Concreet betekend dit dat zo'n 40% van de potentiële leads bij ER Capital beland 

Staatsloterij

Online leadgeneratie voor het callcenter van de Staatsloterij

 

De Staatsloterij. Welke Nederlander kent dit bekende merk nou niet? De overkoepelende organisatie is de Nederlandse Loterij waar ook merken zoals TOTO en Lotto onder vallen. Hiermee is de Nederlandse Loterij de grootste loterij-organisatie van Nederland.

Middels de diverse merken en daarmee ook proposities stelt de Nederlandse Loterij Nederlandsers boven de 18 jaar in staat op een veilige manier een gokje te wagen. 

Naast TV en radio vind een belangrijk deel van de werving van de Nederlandse loterij online plaats. Want waar is de drempel nu nog lager dan online? Eenvoudig eenmalig meespelen of maandelijks met een product of combinatie naar keuzen. Bij de Staatsloterij sluit je dit eenvoudig online af!

De vraag vanuit de Staatsloterij

Elke maand trouwe duizenden nieuwe spelers werven die langere tijd meespelen!

Afwisselend zet de Staatsloterij verschillende campagnes in voor het werven van nieuwe spelers en leden voor hun maandelijkse loterijen. Hierbij ligt te behoefte de ene keer op sale campagnes waarbij abonnementen verkocht dienenen te worden aan Nederlanders boven de 18, de andere keer is er de behoefte aan grote hoeveelheden leads voor de diverse callcenters die de telefonisch deze leads opvolgen en converteren naar spelers.

Alles draait om kwaliteit, spelers welke langere tijd meespelen en bewust de keuze maken. Strakke richtlijnen op boodschap en advertentiemateriaal in verband met de kansspel wetgeving.  

Testen, testen en nog eens testen

Testen testen en nog eens testen. De ene actie is de andere niet. En afwisseling is heel erg belangrijk. Door het inzetten van ons partner netwerk van tientallen hoogwaardige partners realiseren we maandelijks 1.200 sales. Doormiddel van hoog gesegmenteerde e-maildatabases met goed geteste e-mail-templates realiseren wij deze sales. Alles AVG/GDPR proof. Afwisselend draaien we de in-house campagnes van de Staatsloterij en onze eigen leadgeneratie campagnes gebaseerd op bekende gamification principes. 

Advies.nl

Online leadgeneratie als de motor voor grote landelijke verduurzaming. 

 

BOX Duurzaam is een grote landelijke speler die één missie heeft: heel Nederland naar duurzame woningen. Of het nu gaat om zonnepanelen, isolatie of de switch naar HR++Glas. BOX Duurzaam is het totaalpakket dat tevens alles van A-Z regelt.

Ook het terugvorderen van de BTW op zonnepanelen en de subsidie voor isolatie wordt door BOX Duurzaam geregeld. Hierdoor hoeft de consument nergens aan te denken.

Door het bieden van een totaalpakket bespaart de consument en hoop tijd en geld. Bovendien wordt alles zeer efficient gepland zodat alles in een keer wordt geregeld. De volledige projectcoördinatie en kwaliteitscontrole is de verantwoordelijkheid van BOX Duurzaam. 

Lorem ipsum dolor sit amet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Elementum, in gravida pulvinar malesuada sit. Nulla sit placerat nam etiam varius urna, non purus posuere. Tempus non dui diam, cum laoreet. Dictumst enim tempor adipiscing nec, a. Interdum augue donec magna arcu pellentesque. Neque amet, risus egestas lacus lectus porttitor facilisis integer proin. Id orci urna massa volutpat feugiat lectus nulla. Iaculis neque quisque

De vraag van de ME Research Group

Een succesvol onderzoekspanel valt of staat met betrokken panelleden die graag vragen beantwoorden en dit niet slechts enkele keren doen maar hier wekelijks plezier uithalen. Dit was dan ook precies de opdracht die Data Fanatics van de ME Research Group mee kreeg. De werving van betrokken panelleden. 

Wekelijks levert Data Fanatics dus nieuwe panelleden op basis van de behoefte die er op dat moment is. Dit gaat enerzijds om aantallen en anderzijds om speciale doelgroepen zoals bepaalde leeftijdscategorieën en achtergronden waaronder opleidingsniveau. 

Onze oplossing voor het JijBentBelangrijk.nl pannel

  • Maandelijks bijsturen op basis van de specifieke wens die het panel op dat moment heeft.
  • Een targetting strategie die aansluit op basis van deze wens, wij zijn aanwezig met onze online marketing-funnels waar deze doelgroep zich bevind.
  • Inzet van een mix aan kanalen van social tot e-mail om zo tot een dwarsdoorsnede van de maatschappij te komen voor de onderzoek van de ME Research group.

De Energiebespaarders

Online leadgeneratie als de motor voor grote landelijke verduurzaming. 

 

BOX Duurzaam is een grote landelijke speler die één missie heeft: heel Nederland naar duurzame woningen. Of het nu gaat om zonnepanelen, isolatie of de switch naar HR++Glas. BOX Duurzaam is het totaalpakket dat tevens alles van A-Z regelt.

Ook het terugvorderen van de BTW op zonnepanelen en de subsidie voor isolatie wordt door BOX Duurzaam geregeld. Hierdoor hoeft de consument nergens aan te denken.

Door het bieden van een totaalpakket bespaart de consument en hoop tijd en geld. Bovendien wordt alles zeer efficient gepland zodat alles in een keer wordt geregeld. De volledige projectcoördinatie en kwaliteitscontrole is de verantwoordelijkheid van BOX Duurzaam. 

Lorem ipsum dolor sit amet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Elementum, in gravida pulvinar malesuada sit. Nulla sit placerat nam etiam varius urna, non purus posuere. Tempus non dui diam, cum laoreet. Dictumst enim tempor adipiscing nec, a. Interdum augue donec magna arcu pellentesque. Neque amet, risus egestas lacus lectus porttitor facilisis integer proin. Id orci urna massa volutpat feugiat lectus nulla. Iaculis neque quisque

De vraag van de ME Research Group

Een succesvol onderzoekspanel valt of staat met betrokken panelleden die graag vragen beantwoorden en dit niet slechts enkele keren doen maar hier wekelijks plezier uithalen. Dit was dan ook precies de opdracht die Data Fanatics van de ME Research Group mee kreeg. De werving van betrokken panelleden. 

Wekelijks levert Data Fanatics dus nieuwe panelleden op basis van de behoefte die er op dat moment is. Dit gaat enerzijds om aantallen en anderzijds om speciale doelgroepen zoals bepaalde leeftijdscategorieën en achtergronden waaronder opleidingsniveau. 

Onze oplossing voor het JijBentBelangrijk.nl pannel

  • Maandelijks bijsturen op basis van de specifieke wens die het panel op dat moment heeft.
  • Een targetting strategie die aansluit op basis van deze wens, wij zijn aanwezig met onze online marketing-funnels waar deze doelgroep zich bevind.
  • Inzet van een mix aan kanalen van social tot e-mail om zo tot een dwarsdoorsnede van de maatschappij te komen voor de onderzoek van de ME Research group.

Geldmetenequetes.nl

Online leadgeneratie als de motor voor grote landelijke verduurzaming. 

 

BOX Duurzaam is een grote landelijke speler die één missie heeft: heel Nederland naar duurzame woningen. Of het nu gaat om zonnepanelen, isolatie of de switch naar HR++Glas. BOX Duurzaam is het totaalpakket dat tevens alles van A-Z regelt.

Ook het terugvorderen van de BTW op zonnepanelen en de subsidie voor isolatie wordt door BOX Duurzaam geregeld. Hierdoor hoeft de consument nergens aan te denken.

Door het bieden van een totaalpakket bespaart de consument en hoop tijd en geld. Bovendien wordt alles zeer efficient gepland zodat alles in een keer wordt geregeld. De volledige projectcoördinatie en kwaliteitscontrole is de verantwoordelijkheid van BOX Duurzaam. 

Lorem ipsum dolor sit amet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Elementum, in gravida pulvinar malesuada sit. Nulla sit placerat nam etiam varius urna, non purus posuere. Tempus non dui diam, cum laoreet. Dictumst enim tempor adipiscing nec, a. Interdum augue donec magna arcu pellentesque. Neque amet, risus egestas lacus lectus porttitor facilisis integer proin. Id orci urna massa volutpat feugiat lectus nulla. Iaculis neque quisque

De vraag van de ME Research Group

Een succesvol onderzoekspanel valt of staat met betrokken panelleden die graag vragen beantwoorden en dit niet slechts enkele keren doen maar hier wekelijks plezier uithalen. Dit was dan ook precies de opdracht die Data Fanatics van de ME Research Group mee kreeg. De werving van betrokken panelleden. 

Wekelijks levert Data Fanatics dus nieuwe panelleden op basis van de behoefte die er op dat moment is. Dit gaat enerzijds om aantallen en anderzijds om speciale doelgroepen zoals bepaalde leeftijdscategorieën en achtergronden waaronder opleidingsniveau. 

Onze oplossing voor het JijBentBelangrijk.nl pannel

  • Maandelijks bijsturen op basis van de specifieke wens die het panel op dat moment heeft.
  • Een targetting strategie die aansluit op basis van deze wens, wij zijn aanwezig met onze online marketing-funnels waar deze doelgroep zich bevind.
  • Inzet van een mix aan kanalen van social tot e-mail om zo tot een dwarsdoorsnede van de maatschappij te komen voor de onderzoek van de ME Research group.

CNV Vakmensen

Online leadgeneratie voor het callcenter van de Staatsloterij

 

De Staatsloterij. Welke Nederlander kent dit bekende merk nou niet? De overkoepelende organisatie is de Nederlandse Loterij waar ook merken zoals TOTO en Lotto onder vallen. Hiermee is de Nederlandse Loterij de grootste loterij-organisatie van Nederland.

Middels de diverse merken en daarmee ook proposities stelt de Nederlandse Loterij Nederlandsers boven de 18 jaar in staat op een veilige manier een gokje te wagen. 

Naast TV en radio vind een belangrijk deel van de werving van de Nederlandse loterij online plaats. Want waar is de drempel nu nog lager dan online? Eenvoudig eenmalig meespelen of maandelijks met een product of combinatie naar keuzen. Bij de Staatsloterij sluit je dit eenvoudig online af!

De vraag vanuit de Staatsloterij

Elke maand trouwe duizenden nieuwe spelers werven die langere tijd meespelen!

Afwisselend zet de Staatsloterij verschillende campagnes in voor het werven van nieuwe spelers en leden voor hun maandelijkse loterijen. Hierbij ligt te behoefte de ene keer op sale campagnes waarbij abonnementen verkocht dienenen te worden aan Nederlanders boven de 18, de andere keer is er de behoefte aan grote hoeveelheden leads voor de diverse callcenters die de telefonisch deze leads opvolgen en converteren naar spelers.

Alles draait om kwaliteit, spelers welke langere tijd meespelen en bewust de keuze maken. Strakke richtlijnen op boodschap en advertentiemateriaal in verband met de kansspel wetgeving.  

Testen, testen en nog eens testen

Testen testen en nog eens testen. De ene actie is de andere niet. En afwisseling is heel erg belangrijk. Door het inzetten van ons partner netwerk van tientallen hoogwaardige partners realiseren we maandelijks 1.200 sales. Doormiddel van hoog gesegmenteerde e-maildatabases met goed geteste e-mail-templates realiseren wij deze sales. Alles AVG/GDPR proof. Afwisselend draaien we de in-house campagnes van de Staatsloterij en onze eigen leadgeneratie campagnes gebaseerd op bekende gamification principes. 

Vondellaan Vastgoed

Heldere en overzichtelijke beleggingsproducten voor de particulier

 

Sinds enkele jaren is Vondellaan vastgoed bezig met het opbouwen van een vastgoedportefeuille gericht op de aankoop en verhuur van woningen in het starterssegment. Het investeringsbeleid van Vondellaan richt zich daarbij op langdurige, stabiele beleggingen in gezonde demografische regio’s.

Duidelijke en overzichtelijke informatie over de beleggingsproducten voor de particulier is daarbij het uitgangspunt. Door de vastgoedobligaties van Vondellaan Vastgoed krijgt de particulier de kans te profiteren van de al maar stijgende huizenprijzen in het Nederlandse middensegment. 

Lorem ipsum dolor sit amet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Elementum, in gravida pulvinar malesuada sit. Nulla sit placerat nam etiam varius urna, non purus posuere. Tempus non dui diam, cum laoreet. Dictumst enim tempor adipiscing nec, a. Interdum augue donec magna arcu pellentesque. Neque amet, risus egestas lacus lectus porttitor facilisis integer proin. Id orci urna massa volutpat feugiat lectus nulla. Iaculis neque quisque

De vraag van de ME Research Group

Een succesvol onderzoekspanel valt of staat met betrokken panelleden die graag vragen beantwoorden en dit niet slechts enkele keren doen maar hier wekelijks plezier uithalen. Dit was dan ook precies de opdracht die Data Fanatics van de ME Research Group mee kreeg. De werving van betrokken panelleden. 

Wekelijks levert Data Fanatics dus nieuwe panelleden op basis van de behoefte die er op dat moment is. Dit gaat enerzijds om aantallen en anderzijds om speciale doelgroepen zoals bepaalde leeftijdscategorieën en achtergronden waaronder opleidingsniveau. 

Onze oplossing voor het JijBentBelangrijk.nl pannel

  • Maandelijks bijsturen op basis van de specifieke wens die het panel op dat moment heeft.
  • Een targetting strategie die aansluit op basis van deze wens, wij zijn aanwezig met onze online marketing-funnels waar deze doelgroep zich bevind.
  • Inzet van een mix aan kanalen van social tot e-mail om zo tot een dwarsdoorsnede van de maatschappij te komen voor de onderzoek van de ME Research group.