Lees alles over de cases waar we voor onze opdrachtgevers leads hebben mogen werven.
ER Capital richt zich op kleinschalig commercieel vastgoed zoals kantoren, bedrijfsruimtes, winkels en verhuurde woningen.
CNV Vakmensen is een van de grootste vakbonden van Nederland met meer dan 130.000 actieve leden.
Maandelijks verkopen we duizenden loten aan Nederlanders die hun geluk willen beproeven bij de grootste loterij…
Lees onze blogs over de laatste trends en weetjes rondom leadgeneratie.
Zeer recent kondigde Google aan…
Very recently, Google announced that…
Lees onze artikelen over leadgeneratie. Of je nu op zoek bent naar algemene informatie of juist gevorderde materie.
Welke Nederlander kent dit bekende merk nou niet? De overkoepelende organisatie is de Nederlandse Loterij waar ook merken zoals TOTO en Lotto onder vallen. Hiermee is de Nederlandse Loterij de grootste loterij-organisatie van Nederland die Nederlanders boven de 18 jaar in staat stelt op een veilige en verantwoorde manier een gokje te wagen.
Afwisselend zet de Staatsloterij verschillende campagnes in voor het werven van nieuwe abbonees. Soms met nadruk op een sale-gerichte campagne, de andere actieperiode juist meer georienteerd op een marketing-gerichte approach, waarbij er marketingleads geworven dienen te worden voor telefonische opvolging en uiteindelijk conversie naar abbonee.
Testen, testen en nog eens testen. En daarna.. inderdaad, nog een keer testen! De ene actiecampagne is de andere niet. En dat merk je alleen maar.. door te testen! Tijdens het voeren van de verschillende campagnes is overduidelijk geworden dat bij een dergelijk product, afwisseling nog belangrijker
Testen, testen en nog eens testen. En daarna.. inderdaad, nog een keer testen! De ene actiecampagne is de andere niet. En dat merk je alleen maar.. door te testen! Tijdens het voeren van de verschillende campagnes is overduidelijk geworden dat bij een dergelijk product, afwisseling nog belangrijker is dan bij andere consumentenproducten.
Doormiddel van het verkrijgen van inzichten in hoogwaardige en gesegmenteerde e-maildatabases, is het mogelijk om op basis van statistieken te analyseren bij welke type doelgroepen bepaalde uitingen
en woorden zorgen voor de hoogste conversie. Vervolgens is het aan de performance-marketeers en UX-designers om gezamenlijk en onderbouwd, scherpe creatives die aanzetten tot de click op te leveren. Afwisselend aan de actieperiodes van de Staatsloterij, worden er (pre-)landingspagina ingezet die op het principe van gamification zijn ingericht. Hierdoor wordt de consument spelenderwijs door de customer journey heengeleidt.
Door het inzetten van een hoogwaardig partnernetwerk, met een gigantisch bereik in Nederland, is het mogelijk om bij en juiste combinatie van doelgroep en advertentie, duizenden consumenten per maand te converteren tot loyale abonnees! Alles AVG/GDPR proof, wat tweemaal per jaar
Door het inzetten van een hoogwaardig partnernetwerk, met een gigantisch bereik in Nederland, is het mogelijk om bij en juiste combinatie van doelgroep en advertentie, duizenden consumenten per maand te converteren tot loyale abonnees! Alles AVG/GDPR proof, wat tweemaal per jaar wordt geauditeerd om er gezamenlijk voor te zorgen dat iedereen ten allen tijden, aan alle criteria blijven voldoen.
Alleen het inzetten van gerichte boodschappen die bewezen converteren op bepaalde doelgroepen, is het mogelijk om succes te behalen. Loterijen zijn een specifieke tak van sport waar de 'burn-rate', de snelheid waarmee de effectiviteit van de advertentie afneemt, gigantisch is. Hiervoor een is dedicated team, samen met de Staatsloterij, doorlopend actief bezig met optimalisatie.
Het mooiste compliment van een opdrachtgever is wanneer je zelf de vrijheid krijgt om de campagne in te richten. Zo gezegd, zo gedaan. Dit allemaal volgens de principes van consumentenpsychologie van het winnen. Op basis van statistieken, is de nadruk is gelegd om de drempel aan de 'voorkant' van de klantreis juist te verhogen (meer stappen) om de uiteindelijke bezoekers veel 'warmer' en dichter bij de conversie te laten eindigen.
Mocht je na het lezen van deze interessante case voor de Staatsloterij vragen hebben over deze of een andere leuke casus? Olivier staat je graag te woord om advies te geven of een kennismaking in te plannen. Zien we je snel?
Vraag een offerte aanHebben we met deze case je interesse gewekt? Lees dan ook eens de volgende cases over onze andere opdrachtgevers.
CNV Vakmensen is een van de grootste vakbonden van Nederland met meer dan 130.000 actieve leden.
Maandelijks verkopen we duizenden loten aan Nederlanders die hun geluk willen beproeven bij de grootste loterij van het land: De Staatsloterij!