Data Fanatics

  • Onze cases

    Lees alles over de cases waar we voor onze opdrachtgevers leads hebben mogen werven.

    ER Capital

    ER Capital richt zich op kleinschalig commercieel vastgoed zoals kantoren, bedrijfsruimtes, winkels en verhuurde woningen.

    CNV Vakmensen

    CNV Vakmensen is een van de grootste vakbonden van Nederland met meer dan 130.000 actieve leden.

    Staatsloterij

    Maandelijks verkopen we duizenden loten aan Nederlanders die hun geluk willen beproeven bij de grootste loterij…

  • Onze blogs

    Lees onze blogs over de laatste trends en weetjes rondom leadgeneratie.

    Lead generation
    2-02-2022

    Chatbots gebruiken voor lead generation

    Leadgeneratie en chatbots. Een perfecte…

    Online marketing
    2-02-2022

    Wereld zonder cookies: 15 strategieën van experts

    Zeer recent kondigde Google aan…

    Online marketing
    3-01-2022

    10 Top Digitale Marketing Trends om in de gaten te houden

    Het is mogelijk dat de…

Dit is Staatsloterij

Live website: Staatsloterij.pakdiewinst.nl

Welke Nederlander kent dit bekende merk nou niet? De overkoepelende organisatie is de Nederlandse Loterij waar ook merken zoals TOTO en Lotto onder vallen. Hiermee is de Nederlandse Loterij de grootste loterij-organisatie van Nederland die Nederlanders boven de 18 jaar in staat stelt op een veilige en verantwoorde manier een gokje te wagen.

Bart Eichhorn
CEO & Founder
(888) 123-4567
vraag een offerte aan

De doelstellingen

Afwisselend zet de Staatsloterij verschillende campagnes in voor het werven van nieuwe abbonees. Soms met nadruk op een sale-gerichte campagne, de andere actieperiode juist meer georienteerd op een marketing-gerichte approach, waarbij er marketingleads geworven dienen te worden voor telefonische opvolging en uiteindelijk conversie naar abbonee.

De strategie

Testen, testen en nog eens testen. En daarna.. inderdaad, nog een keer testen! De ene actiecampagne is de andere niet. En dat merk je alleen maar.. door te testen! Tijdens het voeren van de verschillende campagnes is overduidelijk geworden dat bij een dergelijk product, afwisseling nog belangrijker

Testen, testen en nog eens testen. En daarna.. inderdaad, nog een keer testen! De ene actiecampagne is de andere niet. En dat merk je alleen maar.. door te testen! Tijdens het voeren van de verschillende campagnes is overduidelijk geworden dat bij een dergelijk product, afwisseling nog belangrijker is dan bij andere consumentenproducten.

Doormiddel van het verkrijgen van inzichten in hoogwaardige en gesegmenteerde e-maildatabases, is het mogelijk om op basis van statistieken te analyseren bij welke type doelgroepen bepaalde uitingen

en woorden zorgen voor de hoogste conversie. Vervolgens is het aan de performance-marketeers en UX-designers om gezamenlijk en onderbouwd, scherpe creatives die aanzetten tot de click op te leveren. Afwisselend aan de actieperiodes van de Staatsloterij, worden er (pre-)landingspagina ingezet die op het principe van gamification zijn ingericht. Hierdoor wordt de consument spelenderwijs door de customer journey heengeleidt.

Olivier Nuis
COO
(888) 123-4567
vraag een offerte aan
Kick-off
1
Onderzoek & Ontwerp
2
Ontwikkeling
3
Testen
4
Campagne lancering
5
Optimalisatie
6
Menselijk verificatie
7
Analyse & Evaluatie
8
Feedback
OLIVIER NUIS
COO
(888) 123-4567
Vraag een offerte aan

Het resultaat

Door het inzetten van een hoogwaardig partnernetwerk, met een gigantisch bereik in Nederland, is het mogelijk om bij en juiste combinatie van doelgroep en advertentie, duizenden consumenten per maand te converteren tot loyale abonnees! Alles AVG/GDPR proof, wat tweemaal per jaar

Het resultaat

Door het inzetten van een hoogwaardig partnernetwerk, met een gigantisch bereik in Nederland, is het mogelijk om bij en juiste combinatie van doelgroep en advertentie, duizenden consumenten per maand te converteren tot loyale abonnees! Alles AVG/GDPR proof, wat tweemaal per jaar wordt geauditeerd om er gezamenlijk voor te zorgen dat iedereen ten allen tijden, aan alle criteria blijven voldoen.

1mil
double opt-in verstuurde emails
1200
sales, elke maand opnieuw
100%
AVG en GDPR-proof
15+
campagnes per jaar

Geïnteresseerd? Neem contact op met Olivier!

Mocht je na het lezen van deze interessante case voor de Staatsloterij vragen hebben over deze of een andere leuke casus? Olivier staat je graag te woord om advies te geven of een kennismaking in te plannen. Zien we je snel?

Vraag een offerte aan
Olivier Nuis
COO
+31636422834