Data Fanatics

Welk lead-type u ook zoekt, wij gaan de uitdaging aan!

Wij weten waar jouw klanten zich bevinden. Welke informatie ze graag zien en willen lezen tijdens hun oriëntatieproces en hoe we ze kunnen laten converteren. Niet verleiden met mooie woorden maar iemand echt laten vallen voor de boodschap en de propositie van onze afnemers. Dat is waar wij blij van worden.

 

Hoe we dat doen? Daar vertellen wij jullie graag meer over in onderstaande cases of een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Dus waar wacht je nog op? Lees onze cases en/of neem contact op met Olivier!

Staatsloterij

Maandelijks ontwikkelen wij nieuwe campagnes voor het werven van hoogwaardige telemarketing leads.

Lees meer

Vondellaan Vastgoed

Vondellaan Vastgoed beheert beleggingsfondsen in obligaties en vastgoed.

Lees meer

CNV Vakmensen

CNV Vakmensen is dé vakbond van Nederland voor o.a. werkend Nederland, dienstverlening en de maakindustrie.

Lees meer

Fisher Investments

Beleggers bereiken met een vermogen boven de €350.000,-? Geen probleem! Maandelijks leveren wij vele leads.

Lees meer

BOX Duurzaam

Duurzamer wonen met behulp van BOX energie. Maar, hoe haalt BOX haar klanten uit de markt? Met Data Fanatics.

Lees meer

Jijbentbelangrijk.nl

Jijbentbelangrijk.nl werft actief consumenten, bedrijven en professionals voor hun onderzoekspanels.

Lees meer

Elke maand maken duizenden consumenten prijs op gratis loten!

Online leadgeneratie voor het callcenter van de Staatsloterij

De Staatsloterij. Welke Nederlander kent dit bekende merk nou niet? De overkoepelende organisatie is de Nederlandse Loterij waar ook merken zoals TOTO en Lotto onder vallen. Hiermee is de Nederlandse Loterij de grootste loterij-organisatie van Nederland.

Middels de diverse merken en daarmee ook proposities stelt de Nederlandse Loterij Nederlandsers boven de 18 jaar in staat op een veilige manier een gokje te wagen. 

De vraag van de Nederlandse Loterij

De Nederlandse Loterij was voor haar merken de Staatsloterij en Lotto op zoek naar hoogwaardige telemarketing leads die door het in-house callcenter van de Nederlandse loterij opgevolgd konden worden met een specifiek aanbod, om zo nieuwe abonnementshouders aan te sluiten. Hierbij gaat het om consumenten boven de 18 jaar die nog geen klant zijn of dit in de afgelopen 6 maanden zijn geweest. Kortom: nieuwe aanwas aan totaal nieuwe klanten.

Wekelijks levert Data Fanatics duizenden leads voor zowel de Staatsloterij als de Lotto. Door de inzet van onze gamification georienteerde landingpages zijn de leads bovendien engaged en hebben zo een hogere kans op conversie wanneer het callcenter van de Nederlandse Loterij deze leads belt met een uniek aanbod. 

Onze aanpak voor de Staatsloterij

  • Inzet van gamification voor een hoger conversieratio, iedereen wint en maakt bovendien kans op extra prijzen.
  • Een combinatie van diverse online marketing kanalen waaronder e-mail & native traffic. 
  • Continu traject van conversie-optimalisatie op zowel de landingpages als de traffic sources doormiddel van realtime terugkoppeling op lead en datakwaliteit. 

Een alternatief voor 0% rendement bij de grootbanken.

Heldere en overzichtelijke beleggingsproducten voor de particulier

Sinds enkele jaren is Vondellaan vastgoed bezig met het opbouwen van een vastgoedportefeuille gericht op de aankoop en verhuur van woningen in het starterssegment. Het investeringsbeleid van Vondellaan richt zich daarbij op langdurige, stabiele beleggingen in gezonde demografische regio’s.

Duidelijke en overzichtelijke informatie over de beleggingsproducten voor de particulier is daarbij het uitgangspunt. Door de vastgoedobligaties van Vondellaan Vastgoed krijgt de particulier de kans te profiteren van de al maar stijgende huizenprijzen in het Nederlandse middensegment. 

De vraag van Vondellaan Vastgoed

Vondellaan Vastgoed is al sinds 2004 een bekende speler op de Nederlandse obligatiemarkt. Sinds een aantal jaar is Data Fanatics daarbij de vaste leadgeneratie-partner. Vondellaan Vastgoed heeft een continue behoefte aan hoogwaardige particuliere belegginsleads die willen starten met het beleggen in vastgoed of bijvoorbeeld hun portefeuille willen spreiden. 

Een constant volume verdeeld over de maand is essentieel om het salesteam van Vondellaan Vastgoed optimaal te laten presteren. Duidelijke targets wat betreft aantallen, opgehaald vermogen en conversie van lead naar klant zijn hierbij de KPI's waar men op stuurt en Data Fanatics op afrekent. 

Onze aanpak voor Vondellaan Vastgoed

  • Inzet van een online marketing mix die de belegger stap voor stap meeneemt tijdens het afwegen van de voor én nadelen van het product.
  • Het continu optimaliseren en doortesten van de landingpages om zo het conversiepercentage continu te verbeteren. 
  • Het voorbellen van de leads om de gegevens te controleren de interesse te pijlen.

Lid worden van de vakbond, juist nu!

Een continue instroom aan nieuwe leden voor CNV Vakmensen

CNV Vakmensen is een van de grootste vakbonden van Nederland met meer dan 130.000 actieve leden. Hiermee vertegenwoordigt CNV Vakmensen vele branches, van het onderwijs tot de industrie, van de zakelijke dienstverlening tot de handel. 

Het doel is de werknemer stevig in zijn schoenen te laten staan als het gaat om werk en inkomen. En juist nu is dat natuurlijk belangrijker dan ooit. Bij werknemers spelen namelijk ele vragen over baanzekerheid, arbeidscontracten en hun rechten. 

CNV Vakmensen ontzorgt de leden op allerlei vlakken. Van juridische zaken tot aan het scannen van en feedback geven op bestaande of nieuwe arbeidsovereenkomsten. 

De vraag van CNV Vakmensen

CNV Vakmensen is continu opzoek naar nieuwe leden uit de branches waarin zij actief zijn. Leden die bewust kiezen voor CNV Vakmensen en de vele voordelen die zij deze leden te bieden hebben. Hierbij gaat het om zowel werkenden als werkzoekenden. 

Data Fanatics heeft online marketing funnels opgezet om de juiste doelgroep te targeten en te overtuigen met voordelen die aansluiten bij zijn of haar specifieke situatie. Dit om zo hoogwaardige leden te werven die lang lid zullen blijven bij CNV Vakmensen. 

We regelen eens per kwartaal een unieke incentive voor deze nieuwe leden en hebben een exclusief leden-voordeelboekje samengesteld met relevante kortingen voor CNV-leden.  

Ons in-house callcenter belt de nieuwe leden na, verrijkt deze met informatie over de werkgever en controleert alle contactgegevens.

Onze aanpak voor CNV Vakmensen

  • Zeer specifieke branche-gerichte targeting voor het bereiken van de juiste doelgroepen.
  • Een unieke propositie bestaande uit korting op het lidmaatschap, het voordeelboekje en inclusief incentive.
  • Het voorbellen van alle nieuwe leden zodat we zeker weten dat alle gegevens kloppen en men met een goed gevoel het nieuwe lidmaatschap start.

Vermogen verantwoord laten groeien

Beleggers met een vrij belegbaar vermogen van €350.000,00? Geen probleem!

Fisher Investments Nederland is de handelsnaam die wordt gebruikt door de vestiging van Fisher Investments Luxembourg, Sàrl in Nederland (“Fisher Investments Nederland”). Bij Fisher Investments en haar wereldwijde bedrijvengroep staat de client altijd centraal.

Fisher Investments en haar dochterondernemingen beheren vanaf 31/12/2020 meer dan €107 miljard aan vermogen. Vandaag de dag beheert Fisher Investments activa van meer dan 150 institutionele cliënten en meer dan 68.000 individuele vermogende particuliere cliënten.

De missie van de Fisher bedrijvengroep is het helpen van cliënten bij het bereiken van hun beleggingsdoelstellingen via  actief en op maat gemaakt vermogensbeheer – een proces dat wordt ondersteund door een zorgvuldig beleggingsproces en een proactieve en intensieve dienstverlening.

De vraag van Fisher Investments Nederland

Fisher Investments Nederland heeft een hele sterke groeiambitie. Als een van de grootste vermogensbeheerders wereldwijd die zich richt op de steeds groter wordende particuliere markt, is er een continue behoefte aan hoogwaardige sales leads. 

Er is alleen één maar. De consument moet beschikken over een vrij belegbaar vermogen van ten minste €350.000,00. Waarmee bedoeld wordt dat dit beschikbaar moet zijn, en niet nog vrij gemaakt moet worden of bijvoorbeeld pas op termijn beschikbaar is. Hierdoor komt slechts een zeer selecte groep Nederlanders hiervoor in aanmerking. 

Onze aanpak voor Fisher Investments Nederland

  • Zeer specifieke targeting-strategie voor het bereiken van vermogende Nederlanders. 
  • Een zeer specifieke advertentie-strategie om deze zeer lastig te bereiken doelgroep te overtuigen om zijn of haar gegevens ook daadwerkelijk achter te laten.
  • Alle leads worden door ons in-house callcenter voorgebeld en gekwalificeerd. 

Een missie: Heel Nederland duurzaam

Online leadgeneratie als de motor voor grote landelijke verduurzaming. 

BOX Duurzaam is een grote landelijke speler die één missie heeft: heel Nederland naar duurzame woningen. Of het nu gaat om zonnepanelen, isolatie of de switch naar HR++Glas. BOX Duurzaam is het totaalpakket dat tevens alles van A-Z regelt.

Ook het terugvorderen van de BTW op zonnepanelen en de subsidie voor isolatie wordt door BOX Duurzaam geregeld. Hierdoor hoeft de consument nergens aan te denken.

Door het bieden van een totaalpakket bespaart de consument en hoop tijd en geld. Bovendien wordt alles zeer efficient gepland zodat alles in een keer wordt geregeld. De volledige projectcoördinatie en kwaliteitscontrole is de verantwoordelijkheid van BOX Duurzaam. 

De vraag van BOX Duurzaam

BOX Duurzaam was specifiek opzoek naar woningen die nog minimaal twee zaken te verduurzamen hebben, deze woningen moesten bovendien gebouwd zijn tussen 1920 en 1995. Dit omdat de dienstverlening van BOX uitermate geschikt is voor dit type woning. Ook is er een specifieke behoefte aan een bepaald aantal leads per regio per week, dit om de agenda's van de adviseurs goed te vullen met hoogwaardige afspraken.

Wekelijks voldoet Data Fanatics aan deze specifieke vraag. Leads worden online geworven door een mix van online marketing kanalen en worden daarnaast door ons eigen call-center gekwalificeerd én verrijkt.

Onze aanpak voor BOX Duurzaam

  • Inzet van de ideale marketing mix bestaande uit e-mail, Facebook, Native, Pop en Push traffic.
  • Specifieke targeting op koopwoning-eigenaren in bepaalde regio's voor het vullen van de agenda's van de adviseurs.
  • Het voorbellen van de leads om de wens te bepalen alsmede de leads te kwalificeren. 

Maandelijks bijverdienen door het invullen van enquêtes?

Geld verdienen vanaf de bank was nog nooit zo makkelijk!

JijBentBelangrijk.nl is een van de onderzoekspanels van de ME Research Group uit Nederland. Het panel bestaat al een aantal jaar, maar is sinds eind 2017 bezig om te groeien. Als lid van het panel sta jij centraal. Wat voor jou belangrijk is, is heel persoonlijk. De vragenlijsten die je van JijBentBelangrijk.nl ontvangt sluiten dan ook aan op je persoonlijke situatie en interesses. Hierdoor kost meedoen weinig tijd en energie.

Doormiddel van e-mail wordt je meerdere malen per week uitgenodigd voor het invullen van vragenlijsten, voor deze vragenlijsten krijg je vervolgens een vergoeding in de vorm van meters. Deze meters kun je vervolgens weer eenvoudig inwisselen voor euro's!

De vraag van de ME Research Group

Een succesvol onderzoekspanel valt of staat met betrokken panelleden die graag vragen beantwoorden en dit niet slechts enkele keren doen maar hier wekelijks plezier uithalen. Dit was dan ook precies de opdracht die Data Fanatics van de ME Research Group mee kreeg. De werving van betrokken panelleden. 

Wekelijks levert Data Fanatics dus nieuwe panelleden op basis van de behoefte die er op dat moment is. Dit gaat enerzijds om aantallen en anderzijds om speciale doelgroepen zoals bepaalde leeftijdscategorieën en achtergronden waaronder opleidingsniveau. 

Onze oplossing voor het JijBentBelangrijk.nl pannel

  • Maandelijks bijsturen op basis van de specifieke wens die het panel op dat moment heeft.
  • Een targetting strategie die aansluit op basis van deze wens, wij zijn aanwezig met onze online marketing-funnels waar deze doelgroep zich bevind.
  • Inzet van een mix aan kanalen van social tot e-mail om zo tot een dwarsdoorsnede van de maatschappij te komen voor de onderzoek van de ME Research group.

Enkele afnemers

Tevreden afnemers van Data Fanatics. Weten hoe wij deze klanten succesvol maken doormiddel van onze leads? Bekijk onze werkwijze.

Onze werkwijze