Data Fanatics

In-house callcenter

Wij geloven dat alleen kwalitatief volume zorgt voor hogere conversie en dus meer sales. Om dit te bewerkstelligen heeft Data Fanatics een eigen in-house callcenter.

In dit callcenter worden 80% van onze leads geverifieerd en verrijkt. Zo houden we continu de vinger aan de pols en zetten we alleen leads door waar een daadwerkelijk behoefte is op korte termijn.

We krijgen via Data Fanatics hoog gekwalificeerde leads binnen waar sales bij ons direct mee aan de slag kan. De filtering op juistheid van de gegevens en vermogen van de mogelijke belegger is dan al gedaan.

Anela Kadric | Marketing Manager Fisher Investments Europa

Geen koude leads

Of er een daadwerkelijke behoefte is bij een consument of bedrijf kun je aan de gegevens van het formulier natuurlijk niet aflezen. In veel gevallen is dit mensenwerk. Door het bellen controleren we niet alleen de gegevens op juistheid, we polsen gelijktijdig ook de daadwerkelijk behoefte. Zo voorkomen we dat leads enkel ''een brochure'' willen ontvangen, of in de vroege oriëntatiefase zitten.

Naast dat we de behoefte pijlen dient het bellen voor het verrijken van de leads. We zoeken naar de juiste balans in volume en ingevulde formulieren dragen bij aan de kwaliteit. In veel gevallen is het verstandiger dit in twee stappen te doen om zo beide doelstellingen te behalen.

Onze klanten

Data Fanatics is trots op haar opdrachtgevers. Dagelijks gebruike vele bedrijven onze leads om verder te groeien.