Data Fanatics

  • Onze cases

    Lees alles over de cases waar we voor onze opdrachtgevers leads hebben mogen werven.

    ER Capital

    ER Capital richt zich op kleinschalig commercieel vastgoed zoals kantoren, bedrijfsruimtes, winkels en verhuurde woningen.

    CNV Vakmensen

    CNV Vakmensen is een van de grootste vakbonden van Nederland met meer dan 130.000 actieve leden.

    Staatsloterij

    Maandelijks verkopen we duizenden loten aan Nederlanders die hun geluk willen beproeven bij de grootste loterij…

  • Onze blogs

    Lees onze blogs over de laatste trends en weetjes rondom leadgeneratie.

    Lead generation
    2-02-2022

    Chatbots gebruiken voor lead generation

    Leadgeneratie en chatbots. Een perfecte…

    Online marketing
    2-02-2022

    Wereld zonder cookies: 15 strategieën van experts

    Zeer recent kondigde Google aan…

    Online marketing
    3-01-2022

    10 Top Digitale Marketing Trends om in de gaten te houden

    Het is mogelijk dat de…

Leader in Leads

Opgericht in 2017 maar met meer dan 15 jaar ervaring in online marketing, leadgeneratie en de bureauwereld vonden we dat het anders moest. Op basis van alle learnings uit het verleden en de al maar toenemende vraag; ''kunnen jullie ook op prestatiebasis werken?'', ontstond de blauwdruk voor Data Fanatics.

Inmiddels helpen we vanuit ons kantoor in Eindhoven met een team van 35 specialisten dagelijks vele mooie opdrachtgevers aan hoogwaardige leads.

Het model van ''uurtje factuurtje'' is in veel branches een model waar met name het bureau wint en de opdrachtgever verliest wanneer er geen succes is. Dat vinden wij niet meer van deze tijd.

Bart Eichhorn CEO & Founder

Geen uurtje-factuurtje

Data Fanatics werkt performance based. Wij geloven niet in het ''uurtje-factuurtje'' principe. Want alleen als de doelen en belangen gelijk zijn ligt er een goede basis voor een langdurige samenwerking.

Je betaalt bij ons dan ook een bedrag per gekwalificeerde lead. Samen bepalen we wat voor jullie een hoogwaardige lead is en waar deze aan moet voldoen.

We definiëren samen een pilot, bepalen de doelstellingen met een duidelijk start en einddoel. Doelen gehaald en blij met de samenwerking? Dan gaan we om tafel om een langdurige continue samenwerking vorm te geven.

Gedegen onderzoek & testen

We starten altijd op basis van gedegen onderzoek maar geloven de resultaten pas wanneer het opnieuw getest is. We doen onderzoek naar waar de potentiële klant zit, testen meerdere uitingen en funnels en optimaliseren deze op basis van statistieken en resultaat. Want, het enige wat telt zijn hoogwaardige leads.

  1. We bepalen gezamelijk de doelgroep en boodschap.
  2. We testen de boodschap op de doelgroep, verzamelen data en feedback.
  3. We optimaliseren de campagne continu op basis van een 360° feedback-loop.

Alleen maar winnaars,
dat is het doel

  • Je betaalt per lead die aan de voorwaarden voldoet, welke we gezamenlijk bepaald hebben.
  • Doordat wij continu voorop lopen loop jij altijd voor op je concurrent, Data Fanatics innoveert en test namelijk elke dag. Dit leergeld betalen wij. 
  • Het is schaalbaar (tot op zekere hoogte). Zolang er genoeg vraag in de markt zit, zorgen wij dat deze bij jou terecht komt.

Hoe ziet een dag bij ons eruit?

Bekijk de video hieronder!

Onze klanten

Data Fanatics is trots op haar opdrachtgevers. Dagelijks gebruike vele bedrijven onze leads om verder te groeien.