Data Fanatics

We recognise, reach and activate every consumer

Leader in Leads, and we don’t say that lightly. With our online marketing funnels, we realise thousands of high-quality (dedicated) leads for our clients every month. We do this performance based, so the interests of our customers and Data Fanatics are always aligned. All the better. 

If your industry is not listed, don't panic! If you are active in the business-to-consumer market and are looking for large amounts of qualified leads, we can (almost) definitely help you!

Our campaigns

We offer the best solutions for your goals. Read more about our "Dedicated campaign", White label" and "Gamification".

Dedicated campaign
White Label
Gamification

Our branches

Sustainability

Would you like to make your entire home more sustainable or are you just looking for insulation? Thousands of consumers find their way through our sustainability platforms.

Read more

Investment products

From entry-level products to asset management, we help many investment institutions with leads every month.

Read more

Finance

From entry-level products to asset management, we help many investment institutions with leads every month.

Read more

Members & subscriptions

From the trade union to the senior citizens' association. Every month we realize many thousands of new registrations for member associations and subscription services.

Read more

Recruitment

Set text

Read more

Panellists

We realise daily new registrations for many research panels in the Netherlands and abroad.

Read more

Consumer claims

You increasingly see consumer claims in Europe. From GDPR to the diesel scandal. We provide full claim participants.

Read more

Cases we are proud of

Every customer request is different. Our interpretation is therefore always customised on the basis of proven methods. Daily monitoring, adjustment and optimisation of the campaign funnels ensure its success.

Staatsloterij

Online leadgeneratie voor het callcenter van de Staatsloterij

De Staatsloterij. Welke Nederlander kent dit bekende merk nou niet? De overkoepelende organisatie is de Nederlandse Loterij waar ook merken zoals TOTO en Lotto onder vallen. Hiermee is de Nederlandse Loterij de grootste loterij-organisatie van Nederland.

Middels de diverse merken en daarmee ook proposities stelt de Nederlandse Loterij Nederlandsers boven de 18 jaar in staat op een veilige manier een gokje te wagen. 

De vraag van de Nederlandse Loterij

De Nederlandse Loterij was voor haar merken de Staatsloterij en Lotto op zoek naar hoogwaardige telemarketing leads die door het in-house callcenter van de Nederlandse loterij opgevolgd konden worden met een specifiek aanbod, om zo nieuwe abonnementshouders aan te sluiten. Hierbij gaat het om consumenten boven de 18 jaar die nog geen klant zijn of dit in de afgelopen 6 maanden zijn geweest. Kortom: nieuwe aanwas aan totaal nieuwe klanten.

Wekelijks levert Data Fanatics duizenden leads voor zowel de Staatsloterij als de Lotto. Door de inzet van onze gamification georienteerde landingpages zijn de leads bovendien engaged en hebben zo een hogere kans op conversie wanneer het callcenter van de Nederlandse Loterij deze leads belt met een uniek aanbod. 

Onze aanpak voor de Staatsloterij

  • Inzet van gamification voor een hoger conversieratio, iedereen wint en maakt bovendien kans op extra prijzen.
  • Een combinatie van diverse online marketing kanalen waaronder e-mail & native traffic. 
  • Continu traject van conversie-optimalisatie op zowel de landingpages als de traffic sources doormiddel van realtime terugkoppeling op lead en datakwaliteit. 

BOX Duurzaam

Online leadgeneratie voor het callcenter van de Staatsloterij

De Staatsloterij. Welke Nederlander kent dit bekende merk nou niet? De overkoepelende organisatie is de Nederlandse Loterij waar ook merken zoals TOTO en Lotto onder vallen. Hiermee is de Nederlandse Loterij de grootste loterij-organisatie van Nederland.

Middels de diverse merken en daarmee ook proposities stelt de Nederlandse Loterij Nederlandsers boven de 18 jaar in staat op een veilige manier een gokje te wagen. 

De vraag van de Nederlandse Loterij

De Nederlandse Loterij was voor haar merken de Staatsloterij en Lotto op zoek naar hoogwaardige telemarketing leads die door het in-house callcenter van de Nederlandse loterij opgevolgd konden worden met een specifiek aanbod, om zo nieuwe abonnementshouders aan te sluiten. Hierbij gaat het om consumenten boven de 18 jaar die nog geen klant zijn of dit in de afgelopen 6 maanden zijn geweest. Kortom: nieuwe aanwas aan totaal nieuwe klanten.

Wekelijks levert Data Fanatics duizenden leads voor zowel de Staatsloterij als de Lotto. Door de inzet van onze gamification georienteerde landingpages zijn de leads bovendien engaged en hebben zo een hogere kans op conversie wanneer het callcenter van de Nederlandse Loterij deze leads belt met een uniek aanbod. 

Onze aanpak voor de Staatsloterij

  • Inzet van gamification voor een hoger conversieratio, iedereen wint en maakt bovendien kans op extra prijzen.
  • Een combinatie van diverse online marketing kanalen waaronder e-mail & native traffic. 
  • Continu traject van conversie-optimalisatie op zowel de landingpages als de traffic sources doormiddel van realtime terugkoppeling op lead en datakwaliteit. 

CNV Vakmensen

Online leadgeneratie voor het callcenter van de Staatsloterij

De Staatsloterij. Welke Nederlander kent dit bekende merk nou niet? De overkoepelende organisatie is de Nederlandse Loterij waar ook merken zoals TOTO en Lotto onder vallen. Hiermee is de Nederlandse Loterij de grootste loterij-organisatie van Nederland.

Middels de diverse merken en daarmee ook proposities stelt de Nederlandse Loterij Nederlandsers boven de 18 jaar in staat op een veilige manier een gokje te wagen. 

De vraag van de Nederlandse Loterij

De Nederlandse Loterij was voor haar merken de Staatsloterij en Lotto op zoek naar hoogwaardige telemarketing leads die door het in-house callcenter van de Nederlandse loterij opgevolgd konden worden met een specifiek aanbod, om zo nieuwe abonnementshouders aan te sluiten. Hierbij gaat het om consumenten boven de 18 jaar die nog geen klant zijn of dit in de afgelopen 6 maanden zijn geweest. Kortom: nieuwe aanwas aan totaal nieuwe klanten.

Wekelijks levert Data Fanatics duizenden leads voor zowel de Staatsloterij als de Lotto. Door de inzet van onze gamification georienteerde landingpages zijn de leads bovendien engaged en hebben zo een hogere kans op conversie wanneer het callcenter van de Nederlandse Loterij deze leads belt met een uniek aanbod. 

Onze aanpak voor de Staatsloterij

  • Inzet van gamification voor een hoger conversieratio, iedereen wint en maakt bovendien kans op extra prijzen.
  • Een combinatie van diverse online marketing kanalen waaronder e-mail & native traffic. 
  • Continu traject van conversie-optimalisatie op zowel de landingpages als de traffic sources doormiddel van realtime terugkoppeling op lead en datakwaliteit. 

BOX Duurzaam

Online leadgeneratie voor het callcenter van de Staatsloterij

De Staatsloterij. Welke Nederlander kent dit bekende merk nou niet? De overkoepelende organisatie is de Nederlandse Loterij waar ook merken zoals TOTO en Lotto onder vallen. Hiermee is de Nederlandse Loterij de grootste loterij-organisatie van Nederland.

Middels de diverse merken en daarmee ook proposities stelt de Nederlandse Loterij Nederlandsers boven de 18 jaar in staat op een veilige manier een gokje te wagen. 

De vraag van de Nederlandse Loterij

De Nederlandse Loterij was voor haar merken de Staatsloterij en Lotto op zoek naar hoogwaardige telemarketing leads die door het in-house callcenter van de Nederlandse loterij opgevolgd konden worden met een specifiek aanbod, om zo nieuwe abonnementshouders aan te sluiten. Hierbij gaat het om consumenten boven de 18 jaar die nog geen klant zijn of dit in de afgelopen 6 maanden zijn geweest. Kortom: nieuwe aanwas aan totaal nieuwe klanten.

Wekelijks levert Data Fanatics duizenden leads voor zowel de Staatsloterij als de Lotto. Door de inzet van onze gamification georienteerde landingpages zijn de leads bovendien engaged en hebben zo een hogere kans op conversie wanneer het callcenter van de Nederlandse Loterij deze leads belt met een uniek aanbod. 

Onze aanpak voor de Staatsloterij

  • Inzet van gamification voor een hoger conversieratio, iedereen wint en maakt bovendien kans op extra prijzen.
  • Een combinatie van diverse online marketing kanalen waaronder e-mail & native traffic. 
  • Continu traject van conversie-optimalisatie op zowel de landingpages als de traffic sources doormiddel van realtime terugkoppeling op lead en datakwaliteit. 

BOX Duurzaam

Online leadgeneratie voor het callcenter van de Staatsloterij

De Staatsloterij. Welke Nederlander kent dit bekende merk nou niet? De overkoepelende organisatie is de Nederlandse Loterij waar ook merken zoals TOTO en Lotto onder vallen. Hiermee is de Nederlandse Loterij de grootste loterij-organisatie van Nederland.

Middels de diverse merken en daarmee ook proposities stelt de Nederlandse Loterij Nederlandsers boven de 18 jaar in staat op een veilige manier een gokje te wagen. 

De vraag van de Nederlandse Loterij

De Nederlandse Loterij was voor haar merken de Staatsloterij en Lotto op zoek naar hoogwaardige telemarketing leads die door het in-house callcenter van de Nederlandse loterij opgevolgd konden worden met een specifiek aanbod, om zo nieuwe abonnementshouders aan te sluiten. Hierbij gaat het om consumenten boven de 18 jaar die nog geen klant zijn of dit in de afgelopen 6 maanden zijn geweest. Kortom: nieuwe aanwas aan totaal nieuwe klanten.

Wekelijks levert Data Fanatics duizenden leads voor zowel de Staatsloterij als de Lotto. Door de inzet van onze gamification georienteerde landingpages zijn de leads bovendien engaged en hebben zo een hogere kans op conversie wanneer het callcenter van de Nederlandse Loterij deze leads belt met een uniek aanbod. 

Onze aanpak voor de Staatsloterij

  • Inzet van gamification voor een hoger conversieratio, iedereen wint en maakt bovendien kans op extra prijzen.
  • Een combinatie van diverse online marketing kanalen waaronder e-mail & native traffic. 
  • Continu traject van conversie-optimalisatie op zowel de landingpages als de traffic sources doormiddel van realtime terugkoppeling op lead en datakwaliteit. 

BOX Duurzaam

Online leadgeneratie voor het callcenter van de Staatsloterij

De Staatsloterij. Welke Nederlander kent dit bekende merk nou niet? De overkoepelende organisatie is de Nederlandse Loterij waar ook merken zoals TOTO en Lotto onder vallen. Hiermee is de Nederlandse Loterij de grootste loterij-organisatie van Nederland.

Middels de diverse merken en daarmee ook proposities stelt de Nederlandse Loterij Nederlandsers boven de 18 jaar in staat op een veilige manier een gokje te wagen. 

De vraag van de Nederlandse Loterij

De Nederlandse Loterij was voor haar merken de Staatsloterij en Lotto op zoek naar hoogwaardige telemarketing leads die door het in-house callcenter van de Nederlandse loterij opgevolgd konden worden met een specifiek aanbod, om zo nieuwe abonnementshouders aan te sluiten. Hierbij gaat het om consumenten boven de 18 jaar die nog geen klant zijn of dit in de afgelopen 6 maanden zijn geweest. Kortom: nieuwe aanwas aan totaal nieuwe klanten.

Wekelijks levert Data Fanatics duizenden leads voor zowel de Staatsloterij als de Lotto. Door de inzet van onze gamification georienteerde landingpages zijn de leads bovendien engaged en hebben zo een hogere kans op conversie wanneer het callcenter van de Nederlandse Loterij deze leads belt met een uniek aanbod. 

Onze aanpak voor de Staatsloterij

  • Inzet van gamification voor een hoger conversieratio, iedereen wint en maakt bovendien kans op extra prijzen.
  • Een combinatie van diverse online marketing kanalen waaronder e-mail & native traffic. 
  • Continu traject van conversie-optimalisatie op zowel de landingpages als de traffic sources doormiddel van realtime terugkoppeling op lead en datakwaliteit. 
This site is registered on wpml.org as a development site.