Data Fanatics

Whatever lead type you are looking for, we are up to the challenge!

We know where your customers are. What information they like to see and read during their orientation process and how we can get them to convert. Not seducing with fancy words, but really having someone fall for the message and the proposition of our customers. That's what makes us happy.

How do we do that? We would be happy to tell you more about this in the cases below or in an introductory meeting without any obligation. So what are you waiting for? Read our cases and/or contact Olivier!

Staatsloterij

Every month we develop new campaigns for acquiring high-quality telemarketing leads.

Read more

Vondellaan Vastgoed

Vondellaan Vastgoed manages investment funds in bonds and real estate.

Read more

CNV Vakmensen

CNV Vakmensen is THE Dutch trade union for, amongst others, the working population, the service sector and the manufacturing industry.

Read more

BOX Duurzaam

Duurzamer wonen met behulp van BOX energie. Maar, hoe haalt BOX haar klanten uit de markt? Met Data Fanatics.

Read more

Jijbentbelangrijk.nl

Jijbentbelangrijk.nl werft actief consumenten, bedrijven en professionals voor hun onderzoekspanels.

Read more

Every month we develop new campaigns for acquiring high-quality telemarketing leads.

Online leadgeneratie voor het callcenter van de Staatsloterij

De Staatsloterij. Welke Nederlander kent dit bekende merk nou niet? De overkoepelende organisatie is de Nederlandse Loterij waar ook merken zoals TOTO en Lotto onder vallen. Hiermee is de Nederlandse Loterij de grootste loterij-organisatie van Nederland.

Middels de diverse merken en daarmee ook proposities stelt de Nederlandse Loterij Nederlandsers boven de 18 jaar in staat op een veilige manier een gokje te wagen. 

De vraag van de Nederlandse Loterij

De Nederlandse Loterij was voor haar merken de Staatsloterij en Lotto op zoek naar hoogwaardige telemarketing leads die door het in-house callcenter van de Nederlandse loterij opgevolgd konden worden met een specifiek aanbod, om zo nieuwe abonnementshouders aan te sluiten. Hierbij gaat het om consumenten boven de 18 jaar die nog geen klant zijn of dit in de afgelopen 6 maanden zijn geweest. Kortom: nieuwe aanwas aan totaal nieuwe klanten.

Wekelijks levert Data Fanatics duizenden leads voor zowel de Staatsloterij als de Lotto. Door de inzet van onze gamification georienteerde landingpages zijn de leads bovendien engaged en hebben zo een hogere kans op conversie wanneer het callcenter van de Nederlandse Loterij deze leads belt met een uniek aanbod. 

Onze aanpak voor de Staatsloterij

  • Inzet van gamification voor een hoger conversieratio, iedereen wint en maakt bovendien kans op extra prijzen.
  • Een combinatie van diverse online marketing kanalen waaronder e-mail & native traffic. 
  • Continu traject van conversie-optimalisatie op zowel de landingpages als de traffic sources doormiddel van realtime terugkoppeling op lead en datakwaliteit. 

Een alternatief voor 0% rendement bij de grootbanken.

Lid worden van de vakbond, juist nu!

Een missie: Heel Nederland duurzaam

Maandelijks bijverdienen door het invullen van enquêtes?

Some customers

Satisfied customers of Data Fanatics. Want to know how we make these customers successful through our leads? View our method.

Our method