Data Fanatics

Terug naar overzicht

H1 Lorem ipsum dolor sit

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam.

Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem.

ai powered

scalable

proprietary
data

Lorem ipsum dolor situs

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa.

  • Lorem ipsum sit amet
  • Lorem ipsum sit amet
  • Lorem ipsum sit amet

Cases

Staatsloterij

Online leadgeneratie voor het callcenter van de Staatsloterij

De Staatsloterij. Welke Nederlander kent dit bekende merk nou niet? De overkoepelende organisatie is de Nederlandse Loterij waar ook merken zoals TOTO en Lotto onder vallen. Hiermee is de Nederlandse Loterij de grootste loterij-organisatie van Nederland.

Middels de diverse merken en daarmee ook proposities stelt de Nederlandse Loterij Nederlandsers boven de 18 jaar in staat op een veilige manier een gokje te wagen. 

De vraag van de Nederlandse Loterij

De Nederlandse Loterij was voor haar merken de Staatsloterij en Lotto op zoek naar hoogwaardige telemarketing leads die door het in-house callcenter van de Nederlandse loterij opgevolgd konden worden met een specifiek aanbod, om zo nieuwe abonnementshouders aan te sluiten. Hierbij gaat het om consumenten boven de 18 jaar die nog geen klant zijn of dit in de afgelopen 6 maanden zijn geweest. Kortom: nieuwe aanwas aan totaal nieuwe klanten.

Wekelijks levert Data Fanatics duizenden leads voor zowel de Staatsloterij als de Lotto. Door de inzet van onze gamification georienteerde landingpages zijn de leads bovendien engaged en hebben zo een hogere kans op conversie wanneer het callcenter van de Nederlandse Loterij deze leads belt met een uniek aanbod. 

Onze aanpak voor de Staatsloterij

  • Inzet van gamification voor een hoger conversieratio, iedereen wint en maakt bovendien kans op extra prijzen.
  • Een combinatie van diverse online marketing kanalen waaronder e-mail & native traffic. 
  • Continu traject van conversie-optimalisatie op zowel de landingpages als de traffic sources doormiddel van realtime terugkoppeling op lead en datakwaliteit. 

Staatsloterij

Online leadgeneratie voor het callcenter van de Staatsloterij

De Staatsloterij. Welke Nederlander kent dit bekende merk nou niet? De overkoepelende organisatie is de Nederlandse Loterij waar ook merken zoals TOTO en Lotto onder vallen. Hiermee is de Nederlandse Loterij de grootste loterij-organisatie van Nederland.

Middels de diverse merken en daarmee ook proposities stelt de Nederlandse Loterij Nederlandsers boven de 18 jaar in staat op een veilige manier een gokje te wagen. 

De vraag van de Nederlandse Loterij

De Nederlandse Loterij was voor haar merken de Staatsloterij en Lotto op zoek naar hoogwaardige telemarketing leads die door het in-house callcenter van de Nederlandse loterij opgevolgd konden worden met een specifiek aanbod, om zo nieuwe abonnementshouders aan te sluiten. Hierbij gaat het om consumenten boven de 18 jaar die nog geen klant zijn of dit in de afgelopen 6 maanden zijn geweest. Kortom: nieuwe aanwas aan totaal nieuwe klanten.

Wekelijks levert Data Fanatics duizenden leads voor zowel de Staatsloterij als de Lotto. Door de inzet van onze gamification georienteerde landingpages zijn de leads bovendien engaged en hebben zo een hogere kans op conversie wanneer het callcenter van de Nederlandse Loterij deze leads belt met een uniek aanbod. 

Onze aanpak voor de Staatsloterij

  • Inzet van gamification voor een hoger conversieratio, iedereen wint en maakt bovendien kans op extra prijzen.
  • Een combinatie van diverse online marketing kanalen waaronder e-mail & native traffic. 
  • Continu traject van conversie-optimalisatie op zowel de landingpages als de traffic sources doormiddel van realtime terugkoppeling op lead en datakwaliteit. 

Staatsloterij

Online leadgeneratie voor het callcenter van de Staatsloterij

De Staatsloterij. Welke Nederlander kent dit bekende merk nou niet? De overkoepelende organisatie is de Nederlandse Loterij waar ook merken zoals TOTO en Lotto onder vallen. Hiermee is de Nederlandse Loterij de grootste loterij-organisatie van Nederland.

Middels de diverse merken en daarmee ook proposities stelt de Nederlandse Loterij Nederlandsers boven de 18 jaar in staat op een veilige manier een gokje te wagen. 

De vraag van de Nederlandse Loterij

De Nederlandse Loterij was voor haar merken de Staatsloterij en Lotto op zoek naar hoogwaardige telemarketing leads die door het in-house callcenter van de Nederlandse loterij opgevolgd konden worden met een specifiek aanbod, om zo nieuwe abonnementshouders aan te sluiten. Hierbij gaat het om consumenten boven de 18 jaar die nog geen klant zijn of dit in de afgelopen 6 maanden zijn geweest. Kortom: nieuwe aanwas aan totaal nieuwe klanten.

Wekelijks levert Data Fanatics duizenden leads voor zowel de Staatsloterij als de Lotto. Door de inzet van onze gamification georienteerde landingpages zijn de leads bovendien engaged en hebben zo een hogere kans op conversie wanneer het callcenter van de Nederlandse Loterij deze leads belt met een uniek aanbod. 

Onze aanpak voor de Staatsloterij

  • Inzet van gamification voor een hoger conversieratio, iedereen wint en maakt bovendien kans op extra prijzen.
  • Een combinatie van diverse online marketing kanalen waaronder e-mail & native traffic. 
  • Continu traject van conversie-optimalisatie op zowel de landingpages als de traffic sources doormiddel van realtime terugkoppeling op lead en datakwaliteit. 

Staatsloterij

Online leadgeneratie voor het callcenter van de Staatsloterij

De Staatsloterij. Welke Nederlander kent dit bekende merk nou niet? De overkoepelende organisatie is de Nederlandse Loterij waar ook merken zoals TOTO en Lotto onder vallen. Hiermee is de Nederlandse Loterij de grootste loterij-organisatie van Nederland.

Middels de diverse merken en daarmee ook proposities stelt de Nederlandse Loterij Nederlandsers boven de 18 jaar in staat op een veilige manier een gokje te wagen. 

De vraag van de Nederlandse Loterij

De Nederlandse Loterij was voor haar merken de Staatsloterij en Lotto op zoek naar hoogwaardige telemarketing leads die door het in-house callcenter van de Nederlandse loterij opgevolgd konden worden met een specifiek aanbod, om zo nieuwe abonnementshouders aan te sluiten. Hierbij gaat het om consumenten boven de 18 jaar die nog geen klant zijn of dit in de afgelopen 6 maanden zijn geweest. Kortom: nieuwe aanwas aan totaal nieuwe klanten.

Wekelijks levert Data Fanatics duizenden leads voor zowel de Staatsloterij als de Lotto. Door de inzet van onze gamification georienteerde landingpages zijn de leads bovendien engaged en hebben zo een hogere kans op conversie wanneer het callcenter van de Nederlandse Loterij deze leads belt met een uniek aanbod. 

Onze aanpak voor de Staatsloterij

  • Inzet van gamification voor een hoger conversieratio, iedereen wint en maakt bovendien kans op extra prijzen.
  • Een combinatie van diverse online marketing kanalen waaronder e-mail & native traffic. 
  • Continu traject van conversie-optimalisatie op zowel de landingpages als de traffic sources doormiddel van realtime terugkoppeling op lead en datakwaliteit. 

Enkele dedicated afnemers

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Olivier Nuis
Chief Operations Officer
+31 (0)85 040 4849
Contact Now!
This site is registered on wpml.org as a development site.