Data Fanatics

  • Onze cases

    Lees alles over de cases waar we voor onze opdrachtgevers leads hebben mogen werven.

    ER Capital

    ER Capital richt zich op kleinschalig commercieel vastgoed zoals kantoren, bedrijfsruimtes, winkels en verhuurde woningen.

    CNV Vakmensen

    CNV Vakmensen is een van de grootste vakbonden van Nederland met meer dan 130.000 actieve leden.

    Staatsloterij

    Maandelijks verkopen we duizenden loten aan Nederlanders die hun geluk willen beproeven bij de grootste loterij…

  • Onze blogs

    Lees onze blogs over de laatste trends en weetjes rondom leadgeneratie.

    Lead generation
    2-02-2022

    Chatbots gebruiken voor lead generation

    Leadgeneratie en chatbots. Een perfecte…

    Online marketing
    2-02-2022

    Wereld zonder cookies: 15 strategieën van experts

    Zeer recent kondigde Google aan…

    Social
    3-01-2022

    How Marketing Can Adapt To A World Without Cookies: 15 Strategies From Experts

    Very recently, Google announced that…

Leader in Leads

Founded in 2017, but with more than 15 years of experience in online marketing, lead generation and the agency world, we felt we had to do things differently. Based on all learnings from the past and the ever increasing question; ''Can you also work on a performance basis?'', was the blueprint for Data Fanatics.

We now help many beautiful clients with high-quality leads from our office in Eindhoven with a team of 15 specialists.

Het model van ''uurtje factuurtje'' is in veel branches een model waar met name het bureau wint en de opdrachtgever verliest wanneer er geen succes is. Dat vinden wij niet meer van deze tijd.

Bart Eichhorn Oprichter

Geen uurtje-factuurtje

Data Fanatics werkt performance based. Wij geloven niet in het ''uurtje-factuurtje'' principe. Want alleen als de doelen en belangen gelijk zijn ligt er een goede basis voor een langdurige samenwerking.

Je betaalt bij ons dan ook een bedrag per gekwalificeerde lead. Samen bepalen we wat voor jullie een hoogwaardige lead is en waar deze aan moet voldoen.

We definiëren samen een pilot, bepalen de doelstellingen met een duidelijk start en einddoel. Doelen gehaald en blij met de samenwerking? Dan gaan we om tafel om een langdurige continue samenwerking vorm te geven.

Gedegen onderzoek & testen

We starten altijd op basis van gedegen onderzoek maar geloven de resultaten pas wanneer het opnieuw getest is. We doen onderzoek naar waar de potentiële klant zit, testen meerdere uitingen en funnels en optimaliseren deze op basis van statistieken en resultaat. Want, het enige wat telt zijn hoogwaardige leads.

  1. We bepalen gezamelijk de doelgroep en boodschap.
  2. We testen de boodschap op de doelgroep, verzamelen data en feedback.
  3. We optimaliseren de campagne continu op basis van een 360° feedback-loop.

Alleen maar winnaars,
dat is het doel

  • Je betaalt per lead die aan de voorwaarden voldoet, welke we gezamenlijk bepaald hebben.
  • Doordat wij continu voorop lopen loop jij altijd voor op je concurrent, Data Fanatics innoveert en test namelijk elke dag. Dit leergeld betalen wij. 
  • Het is schaalbaar (tot op zekere hoogte). Zolang er genoeg vraag in de markt zit, zorgen wij dat deze bij jou terecht komt.

Onze klanten

Data Fanatics is trots op haar opdrachtgevers. Dagelijks gebruike vele bedrijven onze leads om verder te groeien.